Gå til innhold

Matbutikkene med de dårligste grønnsakene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..eller fruktene..

Min erfaring er at Kiwi, Rema 1000, Rimi og Coop Extra nesten alltid har mugne/råtne grønnsaker. Har mang en gang måtte kaste grønnsaker fordi når jeg har tatt av emballasjen, har jeg funnet mugg/forråtnelse...

Anonymous poster hash: 549f0...566

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste rema 1000 butikkene jeg har vært i er dårlig på håndtering og sortering av grønnsaker og frukt. Særlig bananer og klementiner. De er råtne?!

Overraskende nok er Kiwi også dårlig på frukt og grønt. Her særlig på avokado og ulike typer salater. Mugg mugg og atter mugg!

All ære til de meny-, ICA- og Rimibutikkene jeg har vært i. (Omtrent alle..) er flinke på dette. :)

(Observasjoner i ulike butikker ved selvstendig handling siden 2002)

Anonymous poster hash: e68a1...c3d

AnonymBruker
Skrevet

De fleste rema 1000 butikkene jeg har vært i er dårlig på håndtering og sortering av grønnsaker og frukt. Særlig bananer og klementiner. De er råtne?!

Overraskende nok er Kiwi også dårlig på frukt og grønt. Her særlig på avokado og ulike typer salater. Mugg mugg og atter mugg!

All ære til de meny-, ICA- og Rimibutikkene jeg har vært i. (Omtrent alle..) er flinke på dette. :)

(Observasjoner i ulike butikker ved selvstendig handling siden 2002)Anonymous poster hash: e68a1...c3d

Må være Rimi her som har dårlig personale, kanskje... Men Ultra og Meny synes jeg pleier å ha OK grønnsaker.

Skrevet

Rema 1000! Alltid råtne og mugne grønnsaker der. Trengte en lime en gang og ikke EN var uten mugg.. Det var bare ekkelt. Har angst for mugg på mat. Handler kun på meny nå.

AnonymBruker
Skrevet

Rema 1000! Alltid råtne og mugne grønnsaker der. Trengte en lime en gang og ikke EN var uten mugg.. Det var bare ekkelt. Har angst for mugg på mat. Handler kun på meny nå.

Jeg har begynt å handle mer og mer på Ultra, synd at det skal være sånn, men betaler heller mer for en grønnsak enn å måtte hive den når jeg kommer hjem. Men rema har tapt seg bare på få år!

AnonymBruker
Skrevet

RIMI ROSENDAL er plassen å gå viss du skal være sikker på å finne røtten frukt & grønt.

Anonymous poster hash: 85578...7b6
AnonymBruker
Skrevet

På mitt hjemsted har vi to Spar-butikker, en Rema, en Rimi og en Kiwi. Spar nr 1 er best på frukt og grønt, mens Spar nr 2 er desidert verst. Hos oss er Kiwi nr 2, og Rimi og Rema er like gode (helt ok, verken mer eller mindre) på 3. plass.

Ved hytta har vi en Rema og en Kiwi. På det stedet er Rema best, mens Kiwi-en er helt ok.

Jeg har bodd mange steder i forbindelse med jobb og studier, og erfaringen er at det ikke kommer an på hvilken kjede man handler i, men på kulturen i butikken.

Anonymous poster hash: fb154...5cf
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...