Gå til innhold

Hjelp, jeg klarer ikke å bestemme meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Jeg er i skikkelig dilemma. Var i brudekjolesalongen i dag og skulle prøve kjole. Jeg har funnet drømmekjolen, i hvertfall utifra bildet. Men problemet er at de ikke har den i butikken, de kan bestille men da må jeg kjøpe den... Hva hvis den ikke passer?:( Hva synes dere om denne kjolen?

http://www.confetti.co.uk/fashion/fashion_...ils.asp?id=2777

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dritlekker kjole!

Da jeg var for å finne kjole, hadde de den bare inne i str 22.

Så jeg måtte bestille inn en for å få prøve. De sa at dersom jeg ikke syns kjolen passet kunne jeg velge en annen i samme butikk uten problemer.

Skrevet

Lekker kjole, men jeg ville vært forsiktig med å kjøpe en kjole uprøvd...

Skrevet

Den var nydelig :-) Sa de at du måtte kjøpe den?

Gå rundt til flere salonger du og hør etter denne kjolen.

Skrevet

Jeg har ringt til alle butikker i Norge som fører dette merket, og ingen av dem har den inne siden den er fra 04 høst kolleksjon. De sa at dersom den var HELT feil, så kunne jeg finne en annen i butikken. Problemet er bare at de hadde ingen kjoler som jeg falt for...

Det er ikke lett det har med å finne kjole. Det finnes jo så mye fint, og da er det ikke lett å betemme seg...

Skrevet

Jeg ville funnet en eller to kjoler med samme snitt og i tillegg prøvd andre kjoler i din størrelse fra det samme merket. Slik kan du finne ut både om snittet kler deg og hvilken størrelse du må ha i Mori Lee-kjoler.

Peluche

Skrevet
Jeg har ringt til alle butikker i Norge som fører dette merket, og ingen av dem har den inne siden den er fra 04 høst kolleksjon. De sa at dersom den var HELT feil, så kunne jeg finne en annen i butikken. Problemet er bare at de hadde ingen kjoler som jeg falt for...

Det er ikke lett det har med å finne kjole. Det finnes jo så mye fint, og da er det ikke lett å betemme seg...

Hva med å få en sydd da? Jeg angrer ikke... :-)

Skrevet

Kjolen var nyyydelig !

Lykke til med planlegging. :P

Skrevet

Fantastisk fin kjole!! :)

Selv om den ikke passer helt perfekt vil jo de i butikken kunne sy den til for deg? Det går nok kjempefint, så lenge de tar mål av deg før du bestiller går det nok bra.

Skrevet

En vakker kjole!

Jeg skal kjøpe kjole - og salongen har den ikke inne i min størrelse. Men - før bestillingen blir det jo tatt mål av meg, og kjolen kjøpes så stor at den helt sikkert vil passe - eller evt. tilpasses (noe den helt sikkert må uansett, en eller annen detalj...).

Jeg ville ikke vært i tvil hvis dette er Kjolen!

K

Skrevet

kjempeflott kjole-- du må vel ha en lang og slank kropp for åat den er perfekt for deg da...

Hadde funnet mange kjoler på nettet jeg, men ingen av de snittene passet meg når jeg kom i butikken.. så prøv noen med samme snitt og samme oppe før du bestemmer deg. Sjekk muligheten for retur..

Skrevet

Det er det som er problemet, at den kjolen er spesiell i snittet, slik at jeg ikke får prøvd kjole med samme snitt iogmed at de ikke har den i butikken.

Men de i butikken mente at jeg kom til å kle den med tanke på kroppsfasongen min.

Ikke lett dette her, håper jeg klarer å bestemme meg snart...

Skrevet

søt kjole :-)

Du må hvertfall være sikker på at du kler stroppeløse kjoler. Det er nemlig IKKE pent hvis man ikke har kropp som passer.

Skrevet

Synes kjolen er nydelig! Men jeg ville nok ikke kjøpt den uten å ha prøvd først... Er du sikker på at ikke de kan skaffe den andre steder?

Skrevet

Utroooli fin kjole!!

Ingen andre som har denne?

Hva med å ta tur til Thailand å få en lik skreddersydd til deg :) ?

Skrevet

Nå er det i boks! Fant et salong i Norge, riktignok 30 mil fra der hvor jeg bor, som fører dette merket. Dama som jobber der visste ikke hvilken kjole jeg snakket om, men hun fant den til slutt!

I går ringte hun, og var såååå begeistret for kjolen, og kunne ikke skjønne hvordan hun hadde oversett den. Iallefall, hun var villig til å bestille den, og jeg kan komme og prøve, hvis den ikke passer, så blir hun bare glad for å ha en så flott kjole i butikken! Gjett om ikke jeg var glad. Og som ikke det var nok, så kommer den på 4000 mindre enn i den første butikken jeg sjekket:)

Klem fra en :-) Idac

Skrevet

så gøy da!! :):):):)

En av de fineste kjolene jeg har sett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...