Gå til innhold

veldig dyrt å returnere til mango.com!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

det står at "go to the post office and send your parcel by registered mail with acknowledgement of receipt"

Det betyr vel at man må sende pakken med sporing og da vil dette koste 155 kroner??

Anonymous poster hash: 2ca2d...2d1
Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

Det står jo også på hjemmesiden deres at det er gratis å returnere, og hvis jeg ikke husker feil så ligger det en returklistrelapp i pakken når du får den.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er nettopp det, det står at det er gratis, men samtidig står setningen jeg limet inn over, at man må sende pakken med sporing, og det koster 155 kroner i følge posten.

Det er en klisterlapp med i pakken, med adresse i Kristiansand. Det er litt forvirrende synes jeg

Gjest Nanne70
Skrevet

Ja, det er nettopp det, det står at det er gratis, men samtidig står setningen jeg limet inn over, at man må sende pakken med sporing, og det koster 155 kroner i følge posten.

Det er en klisterlapp med i pakken, med adresse i Kristiansand. Det er litt forvirrende synes jeg

Er det ikke en strekkode på den klistrelappen? Det skal være tilstrekkelig for sporing. Det at du skal returnere pakken til Kristiansand er vel bare fordi de har et mellomlager eller noe der. Men det beste er kanskje at du sender en mail til Mango.com og spør.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er en strekkode. Men de sier jo at man må sende med sporing, men kan vel kanskje sende uten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...