AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 det står at "go to the post office and send your parcel by registered mail with acknowledgement of receipt" Det betyr vel at man må sende pakken med sporing og da vil dette koste 155 kroner?? Anonymous poster hash: 2ca2d...2d1
Gjest Nanne70 Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Det står jo også på hjemmesiden deres at det er gratis å returnere, og hvis jeg ikke husker feil så ligger det en returklistrelapp i pakken når du får den.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Ja, det er nettopp det, det står at det er gratis, men samtidig står setningen jeg limet inn over, at man må sende pakken med sporing, og det koster 155 kroner i følge posten. Det er en klisterlapp med i pakken, med adresse i Kristiansand. Det er litt forvirrende synes jeg Anonymous poster hash: 2ca2d...2d1
Gjest Nanne70 Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Ja, det er nettopp det, det står at det er gratis, men samtidig står setningen jeg limet inn over, at man må sende pakken med sporing, og det koster 155 kroner i følge posten. Det er en klisterlapp med i pakken, med adresse i Kristiansand. Det er litt forvirrende synes jeg Anonymous poster hash: 2ca2d...2d1 Er det ikke en strekkode på den klistrelappen? Det skal være tilstrekkelig for sporing. Det at du skal returnere pakken til Kristiansand er vel bare fordi de har et mellomlager eller noe der. Men det beste er kanskje at du sender en mail til Mango.com og spør.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Jo, det er en strekkode. Men de sier jo at man må sende med sporing, men kan vel kanskje sende uten Anonymous poster hash: 2ca2d...2d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå