Gå til innhold

Trenger svar fort.. Øl etter trening!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, tenkt å kjøpe meg en sixpack med halvlitere nå, og ta 3 idag og 3 imårra for kosens skyld.. Hvor mye ødelegger dette for treningen? Ska trene imårra også..

Takk for svar 😊

Anonymous poster hash: 7ec7f...435

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har trent hver dag denne uka, og ska trene imårra også skulle det stå * ..

Ingen som kan svare?

AnonymBruker
Skrevet

Det ødelegger vel ikke for treningen, vel? Jeg drikker alltid øl etter trening, som regel 1-2.

Anonymous poster hash: f0e92...b8e
Gjest Runforit
Skrevet

Hvordan skal det kunne ødelegge for trening? Med mindre du blir fyllesyk og ikke orker å trene så kan ikke alkohol ødelegge for treningen.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Idiotiske kalorier, og stakkars leveren din. Kan risikere at restitusjonen etter treningen kanskje ikke går helt perfekt, men... Du overlever, og vil sikkert ikke merke forskjell.

Om du drar på fylla hver helg kan det være det har en effekt. Usikker.

Anonymous poster hash: 8bfc2...2ee
Skrevet

Selvsagt ødelegger det for treningen. Selv om du skulle kjenne deg bra i morgen blir kroppen alltid redusert av alkohol. Alkohol er faktisk en gift, og rusen du får er en forgiftningsreaksjon.

Dessuten reduserer alkohol, særlig øl og brunt brennvin, kroppens produksjon av testostoron. Testostoron er viktig for muskelvekst og restitusjon.

Skrevet

Hei, tenkt å kjøpe meg en sixpack med halvlitere nå, og ta 3 idag og 3 imårra for kosens skyld.. Hvor mye ødelegger dette for treningen? Ska trene imårra også..

Takk for svar Anonymous poster hash: 7ec7f...435

Øl er verdens beste post workout-drikk! 1 halvliter feks :) så lenge du får i deg nok kalorier og proteiner så ødelegger det ikke i større grad enn at du kanskje legger på deg litt fett. Alkoholens verste egenskap når det gjelder trening er dehydredring og dets påvirkning på restitusjon. Større mengder alkohol er altså ikke å foretrekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...