Gå til innhold

Jeg har ryddet opp i mitt nettverk og kunne tenke meg å prøve å bli kjent med nye ansikter - hvor blir man kjent med folk utenom jobb? - Drammen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Drammen og lurer på hvordan i dag blir kjent med nye damer/menn.
Er selv dame på snart 30 og kunne hatt godt av å utvide nettverket litt på nytt da en del andre venner har falt i fra av ulike årsaker.

Jeg kikker meg rundt på treninga ofte, men ser at folk er som regel interessert i å bli latt være i fred. Ellers er jeg ikke noe god erfaring via byen annet enn at det er et stort kjøttmarked.

har dere noen tips til meg?

Anonymous poster hash: 0bf58...b79
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv deg gjennom fritidsaktiviteter som du driver med eller har lyst/kunne tenkt deg å drive med, så tar du det derfra ;) Det er mitt beste tips!

Kunne tenkt meg å utvide nettverket mitt selv og blitt mer sosial. Men blir dessverre aldri noe av, da jeg sliter med angst og syns det er håpløst å finne venner når man har passert tenårene.. Og det er samme greia med å prøve ut nye ting også, angsten kommer i veien :/ Men men, får håpe det ordner seg en dag!

Lykke til til deg hvertfall :)

Anonymous poster hash: 07ea0...e54

Skrevet

Jeg har forståelse for at folk kommer i ulike livssituasjoner gjennom livet, men for min del synes jeg det høres litt pussig ut. Venner faller i fra hvis du lar det skje - begge parter har et ansvar for å vedlikeholde dette. Misforstå meg rett, men når jeg hører at folk har ryddet opp i nettverket sitt går tankene mine mot kyniske, falske venneløse folk. Folk som mister venner fort er i mine øyne ustabile, og derfor mindre attraktive (jeg er alt annet enn en hunk selv...).

Mitt naive tips er - vedlikehold vennskapene du har - selvtilliten øker - sosiale livet øker og sjansen for evt potensielle kjørester øker. Enkelt sagt.

Skrevet

Jeg vil gjerne bli kjent med deg :) flyttet nettopp til Drammen, og jeg kjenner bare en annen person her :)

Ta kontakt om det er av interesse :)

Skrevet

Jeg har forståelse for at folk kommer i ulike livssituasjoner gjennom livet, men for min del synes jeg det høres litt pussig ut. Venner faller i fra hvis du lar det skje - begge parter har et ansvar for å vedlikeholde dette. Misforstå meg rett, men når jeg hører at folk har ryddet opp i nettverket sitt går tankene mine mot kyniske, falske venneløse folk. Folk som mister venner fort er i mine øyne ustabile, og derfor mindre attraktive (jeg er alt annet enn en hunk selv...).

Mitt naive tips er - vedlikehold vennskapene du har - selvtilliten øker - sosiale livet øker og sjansen for evt potensielle kjørester øker. Enkelt sagt.

Se for deg dette da: du flytter for en periode til en annen del av landet for å studere og får flere nye venner der. Etter hvert flytter alle disse derifra, og du sitter igjen alene. Selvfølgelig er du fortsatt venn med de som har flyttet, men du har ingen å møte i hverdagen. Da ønsker man selvfølgelig å stifte nye bekjentskaper. Det er mange situasjoner der man kan trenge nye venner :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har selv hatt flere venner som jeg rett og slett til slutt ikke hadde noe ønske om å være venner med lenger.

Jeg skal ikke nevne småting og detaljer men i bunn og grunn har jeg blitt utnyttet fordi jeg er veldig snill som person. Hjelper til med alt og stiller opp, mens de som etterhvert har blitt kuttet fra nettverket egentlig ikke var noe å ta vare på. De stilte ikke opp i noen situasjon, uansett hva det skulle måtte være. Så dersom det er noe lignende som har skjedd TS så syntes jeg heller synd på henne enn å kalle henne kynisk og falsk.

Jeg syntes TS er kjempe flink som gjør en innsats for å bedre nettverket sitt. :dagens-rose:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...