Rosewood Skrevet 16. mars 2016 #101 Skrevet 16. mars 2016 20 timer siden, frk91 skrev: Vampire diaries: Elena. Er bare kommet til sesong fire, men jeg gleder meg til jeg kommer til den nyeste sesongen der hun ikke er med lengre. Hun klarer aldri å prate skikkelig, bare hes hvisking med dådyrøyne som tydeligvis kan sjarmere alle. Etter hun ble vampyr har heller ikke karakteren hennes noe mening lengre. Gossip Girl: Serena. Hun heller klarer ikke å prate skikkelig, bare sensuell hvisking og konstant småfnising. Tror det har noe å gjøre med at hun ikke er en bra skuespiller, hun har null variasjon i karakteren. Ikke minst det at Serena har null selvinnsikt og aldri tar ansvar for det hun gjør. Og at ting alltid bare skjer med henne, mulighetene detter ned i fanget hennes uten at hun gjør en drit for det. Når folk sier dette til henne, eller kaller henne ting som "urelevant" eller "idiot" så får hun et steinkaldt ansikt og skal skape seg, liksom for å motbevise dem. Så driter hun seg ut igjen, og bare "det skjedde bare, jeg planla ikke dette, blablabla" og tar igjen null ansvar.. Hun tar konstant dumme valg fordi hun må "finne seg selv". I det ene øyeblikket påpeker hun at hun prøver å forandre seg, i et annet øyeblikk er det "jeg kan ikke forandre den jeg er", alt ettersom hva som passer henne best. Haha okei, rant over. Jeg fordrar visst ikke Serena heller.. Likte henne godt i sesong 1 og delvis 2, for da virket hun så snill og jordnær, men nå i sesong 3 og utover tåler jeg henne ikke...
Gjest Koy Skrevet 7. april 2016 #102 Skrevet 7. april 2016 Den 15.3.2016 at 16.22, Rosewood skrev: Ikke minst det at Serena har null selvinnsikt og aldri tar ansvar for det hun gjør. Og at ting alltid bare skjer med henne, mulighetene detter ned i fanget hennes uten at hun gjør en drit for det. Når folk sier dette til henne, eller kaller henne ting som "urelevant" eller "idiot" så får hun et steinkaldt ansikt og skal skape seg, liksom for å motbevise dem. Så driter hun seg ut igjen, og bare "det skjedde bare, jeg planla ikke dette, blablabla" og tar igjen null ansvar.. Hun tar konstant dumme valg fordi hun må "finne seg selv". I det ene øyeblikket påpeker hun at hun prøver å forandre seg, i et annet øyeblikk er det "jeg kan ikke forandre den jeg er", alt ettersom hva som passer henne best. Haha okei, rant over. Jeg fordrar visst ikke Serena heller.. Likte henne godt i sesong 1 og delvis 2, for da virket hun så snill og jordnær, men nå i sesong 3 og utover tåler jeg henne ikke... Jeg tror faktisk skuespilleren har en del av skylda, hun er ikke spesielt flink. Alltid når Serena skal "tøffe seg" så blir det så sinnsykt kleint og tilgjort. Virker som personligheten til skuespilleren renner en del igjennom til karakteren Men nå er hun riktig nok skrevet sånn og da.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #103 Skrevet 7. april 2016 jeg blir av og til trist AV MODErn family fordi jeg føler hele tiden at det skal komme pedofile og/eller overgripere/stalkere/kidnappere you name it mot barna til phil og hun lyse. klarer ikke tenke på noenting annet. den familien har liksom sånn paranoia over seg. Anonymkode: cac56...bdc
Rosewood Skrevet 7. april 2016 #104 Skrevet 7. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg blir av og til trist AV MODErn family fordi jeg føler hele tiden at det skal komme pedofile og/eller overgripere/stalkere/kidnappere you name it mot barna til phil og hun lyse. klarer ikke tenke på noenting annet. den familien har liksom sånn paranoia over seg. Anonymkode: cac56...bdc Whaaat? 9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #105 Skrevet 7. april 2016 Jeg liker å se Kardashians innimellom, men misliker alle karakterene... Utenom The Lord. Anonymkode: effa1...2e4 4
Virilja Skrevet 7. april 2016 #106 Skrevet 7. april 2016 (endret) Denne må jeg nesten tenke litt på. Men Gemma fra Sons of Anarchy. Og til tider Jax også. Endret 7. april 2016 av Virilja
PatrickBateman_ Skrevet 8. april 2016 #107 Skrevet 8. april 2016 Har bare sett 4 sesonger av Greys, er foreløbig ikke noe storfan av Meredith. Synes hun syter og klager hele tiden og kommer aldri over kjærlighetssorgen over McDreamy(eeh, hva het han igjen? haha).
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #108 Skrevet 10. april 2016 Jeg elsker Homeland, men har hatt et elsk/hat forhold til Carrie. På en måte er hun fantastisk, men på en annen måte ufattelig slitsom og irriterende. Anonymkode: 872c7...a2c
krs1996 Skrevet 10. april 2016 #109 Skrevet 10. april 2016 Går det an å svare noe annet enn Game of Thrones?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #110 Skrevet 10. april 2016 7 timer siden, krs1996 skrev: Går det an å svare noe annet enn Game of Thrones? Hva i f er ditt problem?! Anonymkode: 9ccc2...6db
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #111 Skrevet 15. april 2016 Gretchen i Real housewives of Orange County. Hvis noen ser på det, haha. Hun er helt ufordragelig. Noora i Skam. Egentlig flere i Skam. Vilde også. De er ikke så flinke skuespillere, rett og slett, og dialogen er veldig stakkete og unaturlig i store deler av serien. Jeg HATET Jens-August i Hotel Cæsar. På Paradise Hotel kan Carl-Aksel ta seg 1000 boller og dra hjem. Han kan gjerne ta med seg Øystein ut også, makan til ekkel fyr. Et nei betyr nei, Øystein! Anonymkode: 13614...246 1
Gjest Hold the door Skrevet 15. april 2016 #112 Skrevet 15. april 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #113 Skrevet 15. april 2016 3 minutter siden, visningsnamn skrev: Adam / Parenthood Jeg takla ikke kona hans! Eller.. Sarah? Var det ho Lauren Graham spilte? Ja. Anonymkode: 17a49...a51
Gjest Hold the door Skrevet 15. april 2016 #114 Skrevet 15. april 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #115 Skrevet 15. april 2016 Jeg elsket True Blood, men tålte ikke Sookie. Anonymkode: 2f360...a84 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #116 Skrevet 15. april 2016 Rachel i Suits. Jeg kjenner ingen andre som misliker henne, men hun gir meg helt fnatt. Likte henne godt i sesong 1 og 2, nå blir jeg sur hver gang jeg ser henne! Anonymkode: bfc11...e38 1
Gjest Koy Skrevet 16. april 2016 #117 Skrevet 16. april 2016 11 timer siden, visningsnamn skrev: Adam / Parenthood Olivia Benson / SVU Rick / The Walking Dead Jeg har aldri hørt om noen som ikke liker Olivia Benson! :O hva er grunnen om jeg får spørre?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #118 Skrevet 16. april 2016 Piper i Orange is the new black. Særlig i de siste sesongene. Noora i Skam. Og ahhrg Sakura i Naruto. Fyyyyfaan Anonymkode: 5eeb0...7af
Anglofil Skrevet 16. april 2016 #119 Skrevet 16. april 2016 Grey's Anatomy: Takler ikke Alex. Mvh Yvonne
borifrankrike Skrevet 19. april 2016 #120 Skrevet 19. april 2016 Breaking bad: Walter, Skyler og Walter Jr Better Call Saul: Chuck, som er broren til Saul/Jimmy. Gossip Girl: Serena SATC: Carrie, med unntak av de første sesongene Girls: Hannah HIMYM: Ted Big Bang Theory: I de siste sesongene liker jeg ingen av de..Men liker fortsatt serien. Litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå