AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #81 Skrevet 9. mars 2016 Sons of Anarchy - Gemma Teller var fæl, fæl, fæl fra første stund, og fikk alt for mye skjermtid fordi hun er kona til Sutter. Alle de andre viktige karakterene startet greit, men ble kjipe etterhvert, spesielt Jax og Tara. De eneste to karakterene jeg likte i serien var egentlig Opie og Bobby, men de gikk det jo dritt med. Anonymkode: cca0e...987 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #82 Skrevet 10. mars 2016 Love på Netflix, i den misliker jeg hovedkarakteren Gus sterkt. Anonymkode: d6b6b...46b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #83 Skrevet 10. mars 2016 Amanda i horel Cæsar. Grøss og gruuuu! For ei førkje. Anonymkode: ad5ff...700 1
Salka Skrevet 10. mars 2016 #84 Skrevet 10. mars 2016 Friends: Rachel er så sutrete og irriterende SATC: Carrie er irriterende, særlig den hylingen hennes blir jeg gal av. Men jeg eeeelsker serien for det.
seriouslyforreal Skrevet 10. mars 2016 #85 Skrevet 10. mars 2016 Breaking bad: Skyler og Jessie. Ugh How I met your mother: hovedpersonen, han som møtte "your mother". Cheesy fyr, tenker alltid "slutt å snakke" når han er i fokus. The walking dead: Rick. Slutt å snakk med så tilgjort, mørk og hes stemme, så kan vi revurdere. House of cards: Rachel, og hele historien hennes burde vært kuttet ut av serien. KJEDELIG Grey´s anatomy: den nye, ukjente søsteren til Meredith. For en irriterende personlighet. Likte for såvidt ikke den gamle søsteren heller. Og søsteren til Derek, den andre nevrokirurgen. Hun har alt for mye selvmedlidenhet. Ta deg sammen, da. Kan Christina komme tilbake?:) Kardashians: Kim.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #86 Skrevet 10. mars 2016 går ikke rundt og hater folk i tv serier, får da være måte på hva jeg skal bruke tid på.. velger heller noe meningsfullt og fint mens jeg ennå lever, tror folk blir lykkerligere med den holdningen.. Anonymkode: f3175...30a
stjernefrukt Skrevet 10. mars 2016 #87 Skrevet 10. mars 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: går ikke rundt og hater folk i tv serier, får da være måte på hva jeg skal bruke tid på.. velger heller noe meningsfullt og fint mens jeg ennå lever, tror folk blir lykkerligere med den holdningen.. Anonymkode: f3175...30a Gratulerer 🙄 Jeg elsker Shameless (us), men kan ikke fordra Steve/Jimmy. Men jeg er åpen for at det kanskje er skuespilleren jeg ikke liker. Det er vel meningen at han skal være et positivt innslag..? :-) 1
Shinigami Skrevet 10. mars 2016 #88 Skrevet 10. mars 2016 Carrie i SATC av samme grunner som alle andre her nevner. Susan i frustrerte fruer... Hun skal liksom være søt og sjarmerende og sympatisk, men er bare irriterende og gørrkjedelig... I Glee er det mange som irriterer meg, men for å trekke fram noen: Rachel Berry! Spesielt i de første sesongene. Marley- Så søt og uskyldig og perfekt at det bare ble irriterende. Hadde ingen personlighet. Jake- Sytete og irriterende "bad boy". Kitty- En kopi av Quinn, bare mer irriterende. Hotel Cæsar- De aller fleste!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #89 Skrevet 11. mars 2016 Jeg elsker The Fosters, men jeg liker ikke Lena... hun er så kjedelig. Jeg liker heller ikke Mariana. Anonymkode: 870a0...8c2
seriouslyforreal Skrevet 11. mars 2016 #90 Skrevet 11. mars 2016 Glemte å skrive Marni i Girls. Hun er ufattelig irriterende. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #91 Skrevet 12. mars 2016 Den 9. mars 2016 at 16.14, Rosewood skrev: Nå når jeg har begynt å se Gossip girl på nytt igjen, så kom jeg på en karakter der jeg hater.. JENNY. Urh! Hadde helt glemt hvor ufordragelig og drittunge hun er, får lyst å angripe tven når hun er på skjermen. Jeg har så vidt kommet til sesong 2 nå, og hun blir jo bare enda verre hvis jeg ikke husker feil. Når hun begynner å sminke seg som en panda og konstant ser sur og care ut. Jaaaa!! Den 7. mars 2016 at 12.56, Herr Heftig skrev: How I Met Your Mother: Liker ikke Ted. Herregud, Ted ja.... Anonymkode: 17a49...a51
Gjest Koy Skrevet 13. mars 2016 #93 Skrevet 13. mars 2016 Sex and the City. Carrie er så SINNSYKT egoistisk og har modenheten til en fjortenåring. Kommer ikke over når Charlotte forlovet seg og Carrie klarte å vie denne nyheten hele femten sekunder før hun begynte å mase om at den teite kjæresten hennes hadde dumpa henne. Den talen Natasha gir henne når Carrie oppsøker henne for å "si unnskyld" for at hun har ligget med Big er som balsam for sjelen min.
Gjest Koy Skrevet 13. mars 2016 #94 Skrevet 13. mars 2016 Haha dør av at Carrie har blitt nevnt så mange ganger allerede. Så det faktisk ikke før jeg skrev innlegget mitt. Godt å vite vi er flere!
Gjest Koy Skrevet 13. mars 2016 #95 Skrevet 13. mars 2016 Liker heller ikke Serena fra GG. Vet ikke helt hvorfor, det er mange karakterer i den serien som er virkelig fæle mennesker, men var likevel Serena jeg likte så dårlig at jeg orka ikke serien mer. Tror det er fordi hun er så "fjern", hun lever liksom i sin egen lille boble der alt ordner seg på "magisk vis". Hun har forferdelig lite selvinnsikt og virker like grunn som en sølepytt
bruker_K Skrevet 13. mars 2016 #96 Skrevet 13. mars 2016 jeg må si jeg er utrolig mye uenig med hva dere sier slik som ross, som er den kjekkeste i friends. eller Ted i how I met your mother som også er kjempekjekk!! misliker ikke engang Lori eller kona til walter white. Derimot så misliker jeg (hvis man ser vekk i fra de man er ment til å hate, slik som joffrey i game of thrones): Jesse i breaking bad Angel i buffy (og angel) Jessica Jones i Jessica jones (misliker henne bare til tider men..) Misty i Pokemon, haha Jeremy clarkson i.. alt 2
Anoia Skrevet 14. mars 2016 #97 Skrevet 14. mars 2016 Piper i Orange is The New Black. Gnålete, selvrettferdig, og ikke minst gørr kjedelig. 2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 14. mars 2016 #98 Skrevet 14. mars 2016 Robert Timins i Lark Rise to Candleford Thomas og Mrs O`Brian i Downton Abbey Joffery i Game of Thrones Xander i Buffy ( ikke alltid men en del ) Dr Eric Foreman og Dr. Chris Taub i House MD Rico i Seks fot Under Horatio Cane i C.S.I Miami Dr. Pete Benton i Akutten Jack Shepard i Lost Debra i Dexter
Vaffel Skrevet 14. mars 2016 #99 Skrevet 14. mars 2016 Amy i TBBT: kan kanskje ikke kalles en hovedperson, men er uansett fryktelig irriterende. Piper i OITNB: kjedelig og flat karakter, især i starten. Begge kjærestene (Larry og Alex) nesten like ille. "Halve" GoT: Joffrey, Cercei, Daenerys, Ramsay, Alliser - listen er lang Disse seriene er kanskje ikke favoritter, men har sett endel på de: Carrie i SATC og Hannah i Girls er utålelige. Ted i HIMYM: seriens svakeste ledd, uinteressant, selvopptatt og vinglete Christina Yang i Greys Anatomy: ser bestandig ut som noen nettopp har fiket til henne, og det er igrunn det man får lyst til.
frk91 Skrevet 15. mars 2016 #100 Skrevet 15. mars 2016 Vampire diaries: Elena. Er bare kommet til sesong fire, men jeg gleder meg til jeg kommer til den nyeste sesongen der hun ikke er med lengre. Hun klarer aldri å prate skikkelig, bare hes hvisking med dådyrøyne som tydeligvis kan sjarmere alle. Etter hun ble vampyr har heller ikke karakteren hennes noe mening lengre. Gossip Girl: Serena. Hun heller klarer ikke å prate skikkelig, bare sensuell hvisking og konstant småfnising. Tror det har noe å gjøre med at hun ikke er en bra skuespiller, hun har null variasjon i karakteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå