Gå til innhold

Tv-serier dere liker med hovedpersoner dere hater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joffrey Baratheon i Game of thrones. Jeg ble til slutt forbanna hver gang jeg så fjeset hans på skjermen. Og når de endelig knerta han så dro de inn Ramsay Snow/Bolton som er om mulig enda værre :angry:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som ser Major Crimes her?

Begynte på det fordi jeg ville ha en "enkel" krimserie å glo på iblant, men fyyy faaan han Rusty må jo være TIDENES mest irriterende karakter! Begynte med å mute og spole over bitene som handlet om han (er en bi-historie som er kjedelig, i tillegg til at fyren er super-annoying), men måtte bare slutte å se til slutt. Synd, for alt annet ved serien er bra! Jeg skal begynne å se den igjen om de tar livet av han. Da skal jeg først se episoden han dør i imens jeg fyrer opp en sigar og tar et glass champis.

Skrevet

CSI Miami - Horatio Cane, fy fader for en irriterende fyr. Samme med hun blonde rettsmedisineren i samme serie. Tror det som ødelegger mest her er at de rett og slett er skikkelig dårlige skuespillere og alltid snakker i samme toneleiet og har de samme ansiktsuttrykkene.

Enig med Carrie i Sex og Singelliv. Irriterende og selvopptatt. 

• Liker 5
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Big Bang Theory: Likte det veldig godt før, men misliker alle de oprinnelige 5 hovedkarakterene. Amy er vel egentlig den eneste jeg liker.

Friends: Liker hverken Ross eller Rachel.

How I Met Your Mother: Liker ikke Ted. 

Game of Throens: Misliker Tyrion og Daenirys (eller Khaleesi, som TV seerne allti kaller henne).

Endret av Herr Heftig
AnonymBruker
Skrevet

Fear the walking dead, er eneste jeg kommer på.

Jeg ser Fear of the walking dead på tross av at flere av hovedpersonene som man burde sympatisere med er så tafatte og ulogiske og uinteressante, at jeg ikke klarer å heie på dem. Håper at de blir spist av zombier hele gjengen, og så kan vi heller få følge med en annen gruppe folk.

Anonymkode: b9ead...e82

• Liker 1
Skrevet

John Black i Days of Our Lives :fnise:

• Liker 3
Skrevet
17 timer siden, Kristanna skrev:

John Black i Days of Our Lives :fnise:

Ooh... John med den nesten hviskende dramatiske stemmen? "Oh... Doc..." 😂

• Liker 4
Skrevet

Schillinger i OZ. Ser serien nå, herregud den mannen hater jeg.

Han der kongen som døde i Games of Thrones, samt moren hans og broren hennes. Grusomme karakterer.

Hu nye i Greys som var der når Derek døde og hu mørke venninna til Jo. Kjipe folk ass.

Gjest *kokos*
Skrevet

Jeg elsker HIMYM, men hater Marshall! Han er så sentimental og tilgjort, håpløs romantiker. Ellers elsker jeg serien!

BB: Enig med de andre: både Skyler, Walt og Walt Jr er irriterende! Elsker Jesse, da.

Blindspot: Jane er så irriterende selvsentrert!

AnonymBruker
Skrevet

Amanda i Special victims unit. Hun har sprøyta noe inn i ansiktet, så hun ser så rar ut. 

Anonymkode: 1b3c6...f42

Skrevet
3 timer siden, MarianneE skrev:

Ooh... John med den nesten hviskende dramatiske stemmen? "Oh... Doc..." 😂

Jepp:fnise:

Skrevet

Enig med tidligere nevnte Joffrey,Ramsay og Cersei fra GOT(som jeg virkelig HATER), og  Skyler, søstra, sønnen, t.o.m. selveste Jessie fra Breaking Bad misliker jeg sterkt, men en serie med flere eksemplarer av pill råtne mennesker enn House Of Cards, det skal man lete lenge etter altså...  Der er jo så og si alle "bunnfolk"!

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
Den 6.3.2016 at 20.52, NasseNøff skrev:

Vampire Diaries. 
Hater Elena, så mye at jeg ga opp rundt sesong 5. Klarte bare ikke mer, noe så sutrete å grinete må du lete lenge etter! 

Du burde begynne på sesong 7 - Spoiler alert - Hun er ikke med mer:fnise:

Vampire Diaries - Stefan Salvatore. Fy faen i helvete så mye jeg misliker han ugh. 

The Originals - Klaus. Herregud for en jævel

The Fosters - Brandon. For en idiot han er

Kommer ikke på flere serier i farta hehe

AnonymBruker
Skrevet

Bernadette i Big Bang Theory, misliker at hun skal være så søt og bestemme alt.

Er litt usikker på hva jeg synes om Ross i Friends.

Carrie i Sex og singelliv er også irriterende. 

Anonymkode: b05e8...710

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
The Lost Dreamer skrev (På 9.3.2016 den 14.57):

Du burde begynne på sesong 7 - Spoiler alert - Hun er ikke med mer:fnise:

Vampire Diaries - Stefan Salvatore. Fy faen i helvete så mye jeg misliker han ugh. 

The Originals - Klaus. Herregud for en jævel

The Fosters - Brandon. For en idiot han er

Kommer ikke på flere serier i farta hehe

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Finnes ikke en eneste sympatisk karakter i The Americans. 

AnonymBruker
Skrevet

Phoebe i Friends

Anonymkode: 8fe6c...b4d

• Liker 3
Skrevet

Nå når jeg har begynt å se Gossip girl på nytt igjen, så kom jeg på en karakter der jeg hater.. JENNY. Urh! Hadde helt glemt hvor ufordragelig og drittunge hun er, får lyst å angripe tven når hun er på skjermen. Jeg har så vidt kommet til sesong 2 nå, og hun blir jo bare enda verre hvis jeg ikke husker feil. Når hun begynner å sminke seg som en panda og konstant ser sur og care ut.

• Liker 6
Skrevet (endret)

I BB hatet jeg kona til Walter. I Dexter hatet jeg søsteren til Dexter, men også Batista (?) kunne til tider være en ganske irriterende karakter. 

Endret av smartbimbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...