Gjest Booker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Hei! Jeg leter etter en solkrem for min kombinasjonshud som ikke tetter igjen porene i t-sonen, men kan også takle tørr hud. Helst 30+, og som kan brukes under sminke (bruker Laura Mercier Tinted Moisturizer). Noen anbefalinger?
alabaster Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Hei, jeg har prøvd mange ulike merker i flere prisklasser, og den første solkremen som jeg kan bruke daglig uten å få kviser er faktisk neutrogena sin "sheer cover - dry touch" til bare 10 dollar! Dessverre har jeg ikke funnet noen som selger den i Norge, så må bestille fra nett når jeg trenger og påfyll og da kommer jo frakt i tillegg... :/ Jeg har hud som trenger mye fuktighet, så jeg bruker stort sett fuktighetskrem i tillegg, men "sheer cover - dry touch" tetter i hvert fall ikke igjen porene mine. ' De er bredspektret og begynner på spf. 30 og går opp til 100. Anbefales!
Silveri Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 (endret) Jeg har nylig kjøpt La Roche-Posay Anthelios XL SPF 50+ Fluid Ultra-Light og liker den veldig godt. Ikke klissete og funker fint under sminke for meg. Ikke svir den i øynene heller noe som ofte er et problem for meg. Fås kjøpt i alle apotek. http://www.laroche-posay.no/produktbehandlinger/Anthelios/Anthelios-XL-SPF-50-Fluid-ULTRA-LIGHT-p11829.aspx De har en "fluid" i SPF 30 også, men den har en annen konsistens som ikke passet til min litt tørre hud. Endret 17. april 2015 av Silveri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå