Gå til innhold

Solkrem til kombinasjonshud (litt mer på den tørre siden)

Anbefalte innlegg

Gjest Booker
Skrevet

Hei!

Jeg leter etter en solkrem for min kombinasjonshud som ikke tetter igjen porene i t-sonen, men kan også takle tørr hud. Helst 30+, og som kan brukes under sminke (bruker Laura Mercier Tinted Moisturizer).

Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,
jeg har prøvd mange ulike merker i flere prisklasser, og den første solkremen som jeg kan bruke daglig uten å få kviser er faktisk neutrogena sin "sheer cover - dry touch" til bare 10 dollar! Dessverre har jeg ikke funnet noen som selger den i Norge, så må bestille fra nett når jeg trenger og påfyll og da kommer jo frakt i tillegg... :/

Jeg har hud som trenger mye fuktighet, så jeg bruker stort sett fuktighetskrem i tillegg, men "sheer cover - dry touch" tetter i hvert fall ikke igjen porene mine. '

De er bredspektret og begynner på spf. 30 og går opp til 100. Anbefales!

Skrevet (endret)

Jeg har nylig kjøpt La Roche-Posay Anthelios XL SPF 50+ Fluid Ultra-Light og liker den veldig godt. Ikke klissete og funker fint under sminke for meg. Ikke svir den i øynene heller noe som ofte er et problem for meg. Fås kjøpt i alle apotek.

http://www.laroche-posay.no/produktbehandlinger/Anthelios/Anthelios-XL-SPF-50-Fluid-ULTRA-LIGHT-p11829.aspx

De har en "fluid" i SPF 30 også, men den har en annen konsistens som ikke passet til min litt tørre hud.

Endret av Silveri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...