Gjest Haaploes Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Jeg har blitt bitt av buksedressbasillen, og er på jakt etter en som kan brukes til et bryllup og en konfirmasjon i sommer/høst. En rundtur i mine vanlige butikker har ikke gitt noen resultater, så nå henvender jeg meg til Kvinneguiden for litt inspo. Noen som vil være med på utfordringen "finn buksedressen"? Alle innspill mottas med takk :-)
^^Belle^^ Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Buksedress er jo SÅ fint! Zalando har mange fine synes jeg. Nå vet jeg hverken budsjett eller hvilken type, men alle disse er noe jeg kunne ha brukt i bryllup: Denne Denne Denne Denne Denne Denne Denne Denne Denne Denne Denne Denne Puh.
Gjest Haaploes Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Buksedress er jo SÅ fint! Zalando har mange fine synes jeg. Nå vet jeg hverken budsjett eller hvilken type, men alle disse er noe jeg kunne ha brukt i bryllup: Denne Denne Denne Denne Denne Denne Denne Denne Denne Denne Denne Denne Puh. Haha, takk for grundig jobb, Belle! Synes kanskje det blir litt trist med sort i et sensommerbryllup på sørlandet, men jeg leker litt med tanken på denne her. Noen tanker?
funginger Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Haha, takk for grundig jobb, Belle! Synes kanskje det blir litt trist med sort i et sensommerbryllup på sørlandet, men jeg leker litt med tanken på denne her. Noen tanker? Synes den var veeeldig casual, men det kommer jo litt an på antrekskoden på arrangementene. Selv synes jeg ikke den hadde passa i konfirmasjon.
Gjest Haaploes Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Synes den var veeeldig casual, men det kommer jo litt an på antrekskoden på arrangementene. Selv synes jeg ikke den hadde passa i konfirmasjon. Ah, glemte å poengtere at konfirmasjonen ikke er i Norge - da hadde det vært bunad
^^Belle^^ Skrevet 17. april 2015 #6 Skrevet 17. april 2015 Haha, takk for grundig jobb, Belle! Synes kanskje det blir litt trist med sort i et sensommerbryllup på sørlandet, men jeg leker litt med tanken på denne her. Noen tanker? Den var fin! Personlig liker jeg best buksedresser som ikke kamuflerer seg som kjoler, det ser du jo i de jeg linket til også. Men jeg synes den passer til både konf og bryllup.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #8 Skrevet 18. april 2015 Det er noen å titte på her også Der var det mye som var både stygt og dyrt. Hvem kjøper seg en jumpsuit til 20 000? Anonymous poster hash: d4fa5...56f 1
Gjest Haaploes Skrevet 18. april 2015 #9 Skrevet 18. april 2015 Det er noen å titte på her også Det er alltid gøy å se hva du trekker ut av ermet, Lille-pus! Takk! :-) Der var det mye som var både stygt og dyrt. Hvem kjøper seg en jumpsuit til 20 000? Anonymous poster hash: d4fa5...56f Noen bruker 20.000 på TV, andre bruker 20.000 på en jumpsuit.
Gjest Lille-pus Skrevet 18. april 2015 #10 Skrevet 18. april 2015 (endret) Det er hele 5 sider buksedresser her også. Som vanlig er det litt utplukket i enkelte størrelser i noen modeller, men hvem vet... det kan jo være noe å se på? edit: sorterte bort de med skjørt. Endret 18. april 2015 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #11 Skrevet 18. april 2015 Etter min mening så skal man ha veldig bra kropp for å kunne bruke buksedress og ihvertfall sånn culottebuksedress eller hva det nå heter. Sånn culotte er ikke noe for meg, men har du bra kropp og den sitter bra på deg så er det bare å go for it. Anonymous poster hash: 1e273...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå