Gå til innhold

Nicky Clarke hårprodukter?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hører mange skryter av Nicky Clarke-produktene som fås kjøpt på Cubus. Har tittet på dem flere ganger, og er nysgjerrig. Hvordan er kvaliteten? Noen erfaringer? Husker ikke prisen, hva er den?

Bruker nå Redken, men synes det er for dyrt i lengden, så er på utkikk etter litt rimeligere alternativer. Må ha shampo og balsam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg har hørt bare positive ting om serien; spesielt kuren skal være bra, og uten silikoner, noe som er en sjeldenhet både i dyre og billige produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Nicky Clarke Extra Thickening Conditioner. Eneste NC-produktet jeg har prøvd, men jeg er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shampoen er utrolig god.

Hva er prisen på Cubus da?

Jeg har bare kjøpt på Frimann, der koster de noen og sytti kroner.

Hamstret da jeg var i England, der kostet de bare 3 £

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den serien, er spesielt godt fornøyd med hårsprayen :-) Den *limer* håret på plass uten at det vises og er lett å børste ut.

Bra serie, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper balsamen på Vita, koster 79 kroner. Pleier også å hamstre når jeg er i England, glemte selvsagt balsam på lista mi da vi var der nå i sommer. :roll: Jaja, 79 er uansett ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Da har jeg bestemt meg for å prøve denne serien når Redken-flaskene er tomme. (En eller annen gang før jul, regner jeg med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Jeg skal kjøpe meg sjampo, balsam og hårspray i denne serien nå :) Fant extra thickening conditioner, men ikke tilhørende sjampo? Har de en volumsjampo oxo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Tror jeg svarte deg feil.

Jeg bruker extra thickening shampoo + balsam.

På mitt tynne, kjedelige og platte hår fungerer dette som volumshampo.

Omtrendt samtlige på jobben har den siste uken kommentert håret mitt og tror jeg har vært hos frisøren, men jeg har rett og slett skiftet shampo. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Hmm. Tror jeg svarte deg feil.  

Jeg bruker extra thickening shampoo + balsam.  

På mitt tynne, kjedelige og platte hår fungerer dette som volumshampo.  

Omtrendt samtlige på jobben har den siste uken kommentert håret mitt og tror jeg har vært hos frisøren, men jeg har rett og slett skiftet shampo. :hoho:

Det er denne jeg skal ha oxo :) Men det hadde den ikke der jeg var i går.... Skal kikke litt mer. Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Så den på vita for en stund tilbake, og trodde den lå på samme nivå som de "vanlige" shampooene.

Men der ser man hvor feil man kan ta.

Fikk litt lyst til å prøve denne jeg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Anonymous

Kommer ikke til å kjøpe Nicky Clarke- shampoo og balsam en gang til. Må plutselig vaske håret minst 4 ganger i uka for at det ikke skal se fett ut, mot vanligvis bare 2-3 ganger.

Hvorfor prøvde jeg Redken All Soft? :roll: Nå er det ingenting som kommer opp i mot dem, de altfor dyre produktene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ms Chanandler Bong

Synes Nicky Clarke moisturizing shampoo og balsam lukter himmelsk. I tillegg er de svært drøye. Sprayen gir flott glans til håret, og er lett å børste ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...