Gå til innhold

Kan man teste seg på olafiaklinikken selvom man ikke bor i oslo ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nemlig veldig redd for at jeg har pådratt meg hiv etter jeg har hatt sex med flere i risikogruppen desverre :( ønsker ikke til fastlegen på dette tettstedet hvor rykter fort spres. Og alle kjenner alle. Det beste er å kunne ta en hurtigtest, men ser at dette kun tilbys de som har sex med andre menn. Jeg er jente på 19 og bor fortsatt hjemme hos faren min, han står for henting av post da jeg ikke rekker opp til postkassa. Hørt man får et brev hjem i posten om svaret er positivt. Derfor hadde det vert fint med en hurtigtest slik at man fikk vite svaret der og da. Og pappa ikke fikk greie på det. Er ganske sikker på at hiv testen er positiv også. Veldig deppa om dagen. Kan dem nekte meg å ta en hurtigtest selv om jeg ikke er mann når jeg er i risikogruppe ?

Anonymous poster hash: 22fc8...6ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags risikogruppe? Kanskje du overdramatiserer? Jeg er faktisk ikke sikker på om du kan dra til Olafiaklinikken. For hjemmetester gjeldende klamydia og mycoplasma må du være bosatt i Oslo eller Akershus, men det er mulig du kan dra innom på drop-in. Jeg ville tatt en telefon til Olafiaklinikken om jeg var deg, så kan du spørre. :) Husk i så fall å komme i god tid før stengetid, helst rett etter åpning slik at du er sikker på at de får tid til deg.

Anonymous poster hash: 6d58c...c70
  • Liker 1
Skrevet

Olafiaklinikken tar imot alt og alle på drop-inn timene. Du betaler heller ingenting for drop-inn timen når det gjelder testing for kjønnsykdommer.

Mandager er de åpne til fem og har flere timer tilgjengelig (med mindre de har endret på åpningstidene de siste årene)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan du. Kanskje de kan sende svar på sms, i hvert fall om alt er i orden, om du spør?

Anonymous poster hash: 8761e...2b0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg ville dratt til Olafia om du har mulighet, og så tar dere det derfra.

Du er nødt til å begynne og beskytte deg (bruk kondom!) og velg med mer omhu hvem du har sex med. :)

Anonymous poster hash: b0cdd...a7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...