-T- Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Altså.. Det er jo så mange forskjellige? Går litt i surr her.. har sett på city mini og city mini gt, begge disse kan brukes med bag? Er city mini liten nok til at man får den med frem til gaten på flyplassen? Holder city mini som eneste vogn ( pluss en vogn i barnehagen..) eller blir det for pinglete? Triller ikke så mye, men ettåringen sover jo i vogn om dagen. Det er vell ikke justerbart forbrutt på city mini, er det det på gt? Noen som har erfaringer med disse?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Vi har city elite og city mini, og jeg ville ikke hatt city mini som eneste vogn. Den er slitsom å trille og egner seg dårlig i litt ulendt terreng. Den er fin på kjøpesenter og på reise o.l. Anonymous poster hash: 79336...cc9
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 City Mini GT kunne jeg fint hatt som eneste vogn, men den som ikke heter GT har for kjipe hjul til at jeg orket det. GT har ikke justerbart fotbrett, men jeg opplevde aldri at det var noe savn. Ungen sov med beina rett ned eller la dem opp i skredderstilling. Det samme gjør han i bilen nå som han er 4,5 og sovner, så det er nok helt uproblematisk. Jeg må si at jeg elsket den vogna. Jeg har prøvd mange, men denne er så genial. Kalesjen er fantastisk, trillekomforten er fantastisk, det er så enkelt å slå den sammen at det er nesten ikke til å tro. Den triller godt på alle underlag, til og med snø, slaps og tung grus. Jeg kjøpte først City Mini, men byttet kjapt til City Mini GT. Hadde tenkt å ha den som trille, men oppdaget fort at jeg like godt kunne kvitte meg med den store Bumbleride Indien vi hadde. Anonymous poster hash: ce014...7ec
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 City mini fungerer ikke til annet enn vår/sommerføre og på kjøpesentre. Den kan heller ikke brukes som sovevogn i bhg. Så ville bare hatt den som trille og hatt en annen "hovedvogn". Når det er sagt, er jeg fornøyd med vogna på sommerføre og kjøpesentre.Anonymous poster hash: a7a7e...56a
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Fra Babyjogger sin side: Forskjellen fra City Mini er at City Mini GT har 8,5” punkteringsfrie hjul, justerbart håndtak, håndbrems og større sete. http://babyjogger.se/produkt/city-mini-gt-2/ Finner veldig lite info om at man kan bruke bag på minivognene. Men utifra bilder på Google så kan det se ut til at det er mulig. Ville heller ikke hatt Babyjogger City mini/GT som eneste vogn. Anonymous poster hash: b8be6...d48
-T- Skrevet 17. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2015 (endret) Takker for raske svar Har brio happy og emmaljunga scooter i dag, og syns begge disse blir for tungvindte å dra med seg i bil/ kjøpesenter/ferie ol. Så vil ha noe lettere! Tenkte å kjøpe en sånn enkel paraplytrille, men om jeg hadde klart meg med feks GTen hjemme, så hadde jeg kunne solgt en av de andre og brukt litt mer penger på ny vogn Edit: noen som har prøvd mini eller mini GT med bag? ( sånn i tilfelle det blir en baby til etterhvert...) Endret 17. april 2015 av -T-
FrkRose Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 Easywalker sitt fotbrett funker fint til BJ CM GT.
FrkRose Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 (endret) Dobbelpost Endret 17. april 2015 av FrkRose
-T- Skrevet 17. april 2015 Forfatter #9 Skrevet 17. april 2015 Easywalker sitt fotbrett funker fint til BJ CM GT. http://www.lillemeg.no/easywalker-june-justerbar-fot-stotte.html Denne du mener? Det blir vell en city mini i tillegg til de to vi allerede har, må bare overbevise mannen om at vi trenger ei vogn til
Mariannewest Skrevet 17. april 2015 #10 Skrevet 17. april 2015 Du kan bruke babybag på mini GT, iallfall. Vi hadde City Elite frem til datteren var 1,5 år. Superfornøyd, men den ble litt stor for oss som tar mye buss. Vi byttet derfor til en mini GT, og er fint fornøyd med den! Datteren vår sover i den i bhg også, null problem. Nå har vi barn nummer to til på vei og kommer til å beholde GT mini og ha den som eneste vogn. Ville ikke kjøpt mini, hjulene er for dårlige. GT har de punkteringsfrie hjulene, bare at de er mye mindre da. Er storfornøyd med Baby Jogger!! 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #11 Skrevet 17. april 2015 Du kan bruke babybag på mini GT, iallfall. Vi hadde City Elite frem til datteren var 1,5 år. Superfornøyd, men den ble litt stor for oss som tar mye buss. Vi byttet derfor til en mini GT, og er fint fornøyd med den! Datteren vår sover i den i bhg også, null problem. Nå har vi barn nummer to til på vei og kommer til å beholde GT mini og ha den som eneste vogn. Ville ikke kjøpt mini, hjulene er for dårlige. GT har de punkteringsfrie hjulene, bare at de er mye mindre da. Er storfornøyd med Baby Jogger!! Vil fraråde den som sovevogn i bhg, min tippet sin og deiset RETT ned i gulvet ved 20 mnd alder.Anonymous poster hash: a7a7e...56a
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #12 Skrevet 17. april 2015 Vil fraråde den som sovevogn i bhg, min tippet sin og deiset RETT ned i gulvet ved 20 mnd alder.Anonymous poster hash: a7a7e...56a Det gjorde min gutt også, med en Brio Happy. Det er nok mulig med alle vogner, og det er derfor man bruker seler på barn som sover i vogn. Anonymous poster hash: ce014...7ec
shoppedilla Skrevet 17. april 2015 #13 Skrevet 17. april 2015 Jeg ønsker meg City Elite med bag når vi kommer så langt. Den vogna er så god å trille uansett underlag, og så lett å slå sammen. Også tar den jo så liten plass.. Håper bare bagen er stor nok til en vinterbaby! For det mener jeg å ha lest, at bagen er veldig liten =/
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #14 Skrevet 17. april 2015 Jenta mi sover i mini GT, og hun er 2 år og 9 måneder Har aldri vært i nærheten av å velte. Men hun liker å sove litt oppreist, da - nekter å legge ned i liggestilling. Pluss at i bhg hennes står alle vognene inntil veggen med forhjulet utover. Tror ikke tippe-problemet er spesifikt for Babyjogger, mer for trehjulinger generelt i så fall. Anonymous poster hash: 7d946...902 1
Blomst1990 Skrevet 17. april 2015 #15 Skrevet 17. april 2015 Jeg ønsker meg City Elite med bag når vi kommer så langt. Den vogna er så god å trille uansett underlag, og så lett å slå sammen. Også tar den jo så liten plass.. Håper bare bagen er stor nok til en vinterbaby! For det mener jeg å ha lest, at bagen er veldig liten =/ Vi har kjøpt city elite med deluxe bagdel. Gutten vår kommer i slutten av mai så har ikke testet den enda, men synes ikke den ser liten ut. det finnes en bagdel til og den tror jeg er mindre
Gjest Runforit Skrevet 17. april 2015 #16 Skrevet 17. april 2015 Jeg har forelsket meg i Mountain Buggy Terrain. Fikk testet den i butikken og den virker veldig god til jogging, samt at jeg har lest at joggere har hatt bedre erfaring med den enn andre vogner i forhold til hvor komfortabelt barnet har hatt det under joggeturene. I tillegg er den lett, har store hjul og er lett å styre og passer da perfekt til byer og dager der det er mye snø/ulendt terreng. Kommer en ny og enda litt mindre og lettere versjon i juni som jeg skal ha
FrkRose Skrevet 17. april 2015 #17 Skrevet 17. april 2015 http://www.lillemeg.no/easywalker-june-justerbar-fot-stotte.html Denne du mener? Det blir vell en city mini i tillegg til de to vi allerede har, må bare overbevise mannen om at vi trenger ei vogn til Jepps! Funker på flere andre vogner også, bl.a. Bugaboo Bee, Yoyo, MB.
FrkRose Skrevet 17. april 2015 #18 Skrevet 17. april 2015 Det er forresten en egen mappe med bilder og info om dette i Facebook-gruppa Barnevogner.
beccy Skrevet 18. april 2015 #19 Skrevet 18. april 2015 Jeg ønsker meg City Elite med bag når vi kommer så langt. Den vogna er så god å trille uansett underlag, og så lett å slå sammen. Også tar den jo så liten plass.. Håper bare bagen er stor nok til en vinterbaby! For det mener jeg å ha lest, at bagen er veldig liten =/ Vi har kjøpt city elite med deluxe bag og den er like stor den bagen som emmaljunga sine f.eks..
shoppedilla Skrevet 18. april 2015 #20 Skrevet 18. april 2015 Vi har kjøpt city elite med deluxe bag og den er like stor den bagen som emmaljunga sine f.eks.. Så bra :D Tenkte å kikke på den i butikken også bestille den på nettet Forelsket meg i vognen for ca 3 år siden så var en av tingene som allerede var bestemt før ungen var planlagt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå