AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 En venninne av meg husker ikke hvem hun har hatt sex med eller hvor mange, og jeg må si jeg ble sjokkert. Jeg dømmer ingen, men jeg ble så sjokkert over at hun ikke har telling, og det værste er at hun husker ikke hvem alle er engang! Hun husker hvem hun har vært kjæreste med, og hun husker hvem den første var, men ellers er det mange som har gått i glemmeboken fordi det var ONS og kortvarige forhold. Hun har sjelden gått singel veldig lenge av gangen. Det lengste er vel 3 mnd alene, og da slet hun veldig sier hun. Vi er begge 33-34 år. Selv har jeg nesten ikke hatt sex, har vel hatt sex med 5 forskjellige personer siden jeg var 19 år. Nå har jeg vært singel i mange år, og jeg har rett og slett ikke sex før jeg møter noen jeg kan være sammen med. Jeg vet hun sliter mye fra barndommen fordi moren døde da hun var 5 år, og hun ble misbrukt fra hun var 5 år av faren sin til hun ble 10 år, da døde faren og hun måtte flytte til besteforeldrene, og da ble hun voldtatt av bestefaren til hun fikk mensen som 14 åring. Da sluttet bestefaren å voldta henne, fordi han var redd for å gjøre henne gravid, men han voldtok henne med kondom fra hun var 14-16 likevel ... Hun fikk sin første kjæreste som 16-åring. Han var 10 år eldre, og det var han som hjalp henne bort hjemmefra fra besteforeldrene, og hun flyttet inn til han da hun gikk på vgs. Hun kuttet da helt ut kontakten med besteforeldrene. Hun fortalte at det var han som reddet henne, men de vokste fra hverandre så da hun var ferdig på vgs flyttet hun bort for å studere, og han møtte en ny kvinne han stiftet familie med. Jeg føler jeg ser en rød tråd her da hele livet hennes, siden mor døde, har handlet om misbrukt, voldtekt og sex - den eneste nærheten hun fikk. Hennes mor døde da hun var 5 år, og etter det har hun blitt misbrukt og voldtatt fra hun var 5-16 år, helt til hennes første kjæreste reddet henne, og fra hun var 16 år har hun hatt sex jevnlig. Hun blir helt ifra seg om hun ikke har regelmessig sex, og hun sliter veldig som hun må gå lenge uten sex, eller om hun er singel for lenge. Jeg får egentlig helt vondt av henne, men jeg syns det er frustrerende at hun ikke får orden på denne biten i livet ... Jeg vet at om hun skulle møte den rette en dag, så vil det være en skikkelig mann som forstår seg på livet og ikke er redd, som ikke dømmer henne. Det er ganske mange som er så nedlatende mot henne, og jeg blir så sint! Anonymous poster hash: 5b340...5f4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Jaja. Jeg ble verken misbrukt eller mishandlet som barn og jeg kan helt ærlig si at det er flere som har gått rett i glemmeboken for min del. Når det er sagt reagerer jeg på detaljene i ditt innlegg. Hva om din venninne er her på KG og kjenner igjen sin egen historie? Når du skal poste slikt synes jeg du skal utelate så mange detaljer. Du er ingen god venninne når du skriver et slikt innlegg om henne. Fy skam. Anonymous poster hash: 3fe95...f75 11
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Jaja. Jeg ble verken misbrukt eller mishandlet som barn og jeg kan helt ærlig si at det er flere som har gått rett i glemmeboken for min del. Når det er sagt reagerer jeg på detaljene i ditt innlegg. Hva om din venninne er her på KG og kjenner igjen sin egen historie? Når du skal poste slikt synes jeg du skal utelate så mange detaljer. Du er ingen god venninne når du skriver et slikt innlegg om henne. Fy skam. Anonymous poster hash: 3fe95...f75 Jeg har omformet en del, så hun vil ikke kjenne igjen dette i det hele tatt. Anonymous poster hash: 5b340...5f4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Jeg har omformet en del, så hun vil ikke kjenne igjen dette i det hele tatt. Anonymous poster hash: 5b340...5f4 Ro, ro. Anonymous poster hash: 3fe95...f75 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Hvis sexen ikke betyr noe så ser jeg ikke noe grunn til at man behøver å huske hver eneste en eller holde telling. Hun husker jo den første og alle kjærestene sine som da er de som har betydd noe. Er ikke det det viktigste da?
Cecee Skrevet 17. april 2015 #6 Skrevet 17. april 2015 Er det så viktig å vite hvor mange eller hvem alle mulige personer har hatt sex med da? Det er vel strengt tatt ganske personlig. Og det er ikke uvanlig å ikke komme på alle i farta, fordi man kanskje ikke tenker på dem eller at det ikke betydde noe 1
Hardy_Poteter Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 Han sluttet å voldta henne da hun ble 14 og fikk mensen. Men han voldtok henne med kondom fra hun var 14-16 år??? Når du skal lage en trolltråd, så er det vel best å lese igjennom før du poster kanskje. Sånn til ettertanke. Ha en fin dag. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 Jeg skjønner ikke hva du har med det å gjøre. At hun er seksuelt aktiv og ikke henger seg opp i ONS er ikke din sak. Jeg må tenke igjennom selv og det er ikke alle jeg kommer til å huske selv. Det er kanskje du som er litt lite aktiv Anonymous poster hash: d3592...7db 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #9 Skrevet 17. april 2015 Har inntrykk av at alle som ligger mye rundt, har ting fra barndommen/oppveksten som ikke har vært helt heldig. Derfor styrer jeg unna disse. Har nok med mine egne problemer.. Så hvis dama har et høyt antall, så sier jeg pent nei. Er ikke verdt det.Anonymous poster hash: d1e63...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #10 Skrevet 17. april 2015 Er det så viktig å vite hvor mange eller hvem alle mulige personer har hatt sex med da? Det er vel strengt tatt ganske personlig. Og det er ikke uvanlig å ikke komme på alle i farta, fordi man kanskje ikke tenker på dem eller at det ikke betydde noe Det at folk ligger med personer de ikke klarer å huske er urovekkende. Den alarmen betyr LØØP i mitt hode.Anonymous poster hash: d1e63...6e7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #11 Skrevet 17. april 2015 Det at folk ligger med personer de ikke klarer å huske er urovekkende. Den alarmen betyr LØØP i mitt hode. Anonymous poster hash: d1e63...6e7 Akkurat det er en privatsak! Anonymous poster hash: d3592...7db 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #12 Skrevet 17. april 2015 En venninne av meg husker ikke hvem hun har hatt sex med eller hvor mange, og jeg må si jeg ble sjokkert. ------------- Det er ganske mange som er så nedlatende mot henne, og jeg blir så sint! Anonymous poster hash: 5b340...5f4 Du er da ganske nedlatende selv. Å kreve at noen som har blitt voldtatt og misbrukt skal holde rede på antall, er sjokkerende. Virker som du er en sånn som graver og snoker i andres liv, for så å bruke det mot dem. Grøss. Anonymous poster hash: 10388...bcf 5
Blablab Skrevet 17. april 2015 #13 Skrevet 17. april 2015 Om det eneste hun "sliter med" etter den oppveksten er at hun ikke husker hvem eller hvor mange hun har ligget med må jeg si at jeg er mektig imponert over henne. Fantastisk at du klarer å vri det om til at det er deg det er frustrerende for at hun muligens sliter med relasjonen til menn. 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #14 Skrevet 17. april 2015 Det hun trenger er en psykolog til å hjelpe henne med den grusomme oppveksten sin. Selvfølgelig kan hun ikke gå lenge uten sex da hun er lært opp til å tro at man må ha sex for å få noen til å like seg. Herregud så ufattelig grusomt, stakkars dame Håper hun innser at hun trenger hjelp. Jeg har forøvrig selv hatt sex med veldig mange, husker ikke akkurat antallet men er rundt 40 stk. Husker ikke alle og ikke alle navn heller. Men det er greit for meg og ikke noe som andre trenger å vite om. Har aldri spurt ektemannen min om hans antall og han har aldri spurt om mitt. Å henge seg opp i antall sexpartnere syns jeg vitner om en person som liker å dømme andre og om stor umodenhet og usikkerhet hos seg selv. Jeg vet selv jeg er rå I senga og føler meg hvert fall ikke truet av min manns tidlige partnere Anonymous poster hash: 04e3c...51f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå