Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal hente en pakke etterpå (i sånn papp-eske) og har fått beskjed om at den veier litt over 4 kg. Problemet er at jeg må gå hjem med den (ca. 1 km), og så lurte jeg på om dette er tungt? Er ikke så veldig sterk i armene, men tenker på at siden det er en eske jeg skal bære, som i seg selv kan være vanskelig å bære - at jeg håper den ikke skal bli for tung heller...

Anonymous poster hash: 11ade...be1
Videoannonse
Annonse
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Du begynner nok å kjenne det. Men det er ikke særlig tungt

Uansett om det blir for tungt å bære 1kg så kan du jo alltis vile deg.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke tungt... Det er mindre enn en vanlig handlepose som regel. 1 liter melk = 1 kg. Og 1 km er ikke langt.

Anonymous poster hash: 60bf0...79d
AnonymBruker
Skrevet

det skal nok gå helt fint, men er du bekymret kan du alltids ta med en sekk til å ha pakken i :)

Anonymous poster hash: da2c2...0f1
Skrevet

4 liter melk = 4kg

ta med en bag eller pose så blir det enda enklere.

AnonymBruker
Skrevet

Om den er ukurant å bære, kan det bli veldig tungt. Jeg bærer fint barnet mitt 1 km hvis det slår seg vrang, og det veier 8 kilo. Ikke no problem

Anonymous poster hash: e91a3...fe8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slepte en pakke på 30 kg hjem en gang :fnise: ante ikke at den var så tung før jeg hadde kvittert den ut. Jeg slepte den rundt en kg og. (Bar den sånn 2 meter og tok pustepause hele veien hjem) rimelig støl i armene dagen etter. Men tror du klarer det fint :)

Anonymous poster hash: 5f27b...13e

AnonymBruker
Skrevet

Rundt en km* ^

Anonymous poster hash: 5f27b...13e

AnonymBruker
Skrevet

Pakken er 32*30*30, så tror ikke jeg har plass til den i noe pose akkurat? Men takk for svar! 4 liter med melk er jo tungt det.. :( Synes synd på deg som slepte de 30 kg hjem :O

Gjest chisandra
Skrevet

Tenk på at det tar den tida det tar. Noen klarer å bære 4 kg. nesten ubegrenset langt, andre sliter etter noen meter. Hvil så ofte du trenger det, og se på det som en god treningsøkt! :)

Skrevet

4 kg tungt? :vetikke: har aldri skjønt meg på damer som trener med 4kg's manualer, det er jo som å trene med luft. null motstand...

AnonymBruker
Skrevet

Ja, sant det, chisandra.. :) Bare håper ikke jeg møter på noen folk dersom jeg sliter med esken haha..

AnonymBruker
Skrevet

4 kg tungt? :vetikke: har aldri skjønt meg på damer som trener med 4kg's manualer, det er jo som å trene med luft. null motstand...

Det er jeg enig i, men når esken er såpass stor så blir det litt tyngre..

Gjest HeiHade
Skrevet

Nei, jeg vil ikke si det.. Det er i alle fall ikke vekten som burde være problemet, men heller fasongen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du Ikea-pose?

Tror ikke det, men er ikke det uansett litt skadelig for skulderen å bære den i en pose?

Skrevet

Tror ikke det, men er ikke det uansett litt skadelig for skulderen å bære den i en pose?

Tuller du med oss?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tuller du med oss?

Nei.. Hva da?

Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Hehe, det er bare 4 kilo da. Du kan evt tre tommelen under posen/sekken på skulderen for støtte. Jeg tror jeg har sett Clas Ohlson selge disse sekkene i sort i kassa. Koster sikkert kr 5 eller noe.

Endret av gjestvest
Skrevet

Nei, jeg vil ikke si det.. Det er i alle fall ikke vekten som burde være problemet, men heller fasongen.

Enig i dette. Om du ikke får skikkelig tak pga. størrelsen, så blir det fort veldig tungt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...