Flynn Skrevet 17. april 2015 #1 Del Skrevet 17. april 2015 Når det står slik som på vedlagte bilde: 9-17 Maks to timer parkering mot avgift Betyr det at jeg kan komme kl 15.30 og stå hele kvelden uten å få bot? Da står jeg altså lengre enn 2 timer. Eller gjelder 2 timersregelen også utenfor de oppsatte tidene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 17. april 2015 #2 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Når det står slik som på vedlagte bilde: 9-17 Maks to timer parkering mot avgift Betyr det at jeg kan komme kl 15.30 og stå hele kvelden uten å få bot? Da står jeg altså lengre enn 2 timer. Eller gjelder 2 timersregelen også utenfor de oppsatte tidene? Jeg har alltid tolket at det gjelder for de oppsatte tidene. Endret 17. april 2015 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #3 Del Skrevet 17. april 2015 Ja, det må det jo bety. Ellers måtte det jo stått maks to timer parkering med eller uten avgift. Anonymous poster hash: 541cf...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 17. april 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 17. april 2015 Hva hvis det bare står maks to timer? De burde merket det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #5 Del Skrevet 17. april 2015 Dette er standard underskilt som du har lært om på kjøreskolen... Mellom klokken 9 og 17 på hverdager og mellom 9 og 15 på lørdag kan du parkere maks 2 timer dersom du betaler. Utenom disse tidspunktene er det ingen begrensning. Du kan altså parkere lørdag kl 13.05, betale for 2 timer og stå parkert helt til mandag kl 09.00. Eller en hverdag kl 16, betale for 1 time og stå parkert til dagen etter kl 09.00. Anonymous poster hash: fd39e...acf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 17. april 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 17. april 2015 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #7 Del Skrevet 17. april 2015 Og hvis det bare står "maks to timer", så er det ikke betaling.Anonymous poster hash: dad5f...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 17. april 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 17. april 2015 Flott Jeg har et litt uortodoks spørsmål nå jeg har funnet en stor åpen plass rett der jeg jobber, og på skiltet der står det Beboerparkering og for besøkende til leilighetene der. Er det noen som har mulighet til å kontrollere at man virkelig er på besøk til noen eller bor i de leilighetene, eller kunne jeg trygt parkert der? Skjønner ikke helt hvordan de skal kunne ta meg hvis jeg står der. Jeg så på de andre bilene parkert på plassen, og de hadde ikke noe beboerkort i bilene sine eller noe lignende. Ville dere tatt sjansen på å stå der og så gå på jobb i 6 timer feks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #9 Del Skrevet 17. april 2015 Flott Jeg har et litt uortodoks spørsmål nå jeg har funnet en stor åpen plass rett der jeg jobber, og på skiltet der står det Beboerparkering og for besøkende til leilighetene der. Er det noen som har mulighet til å kontrollere at man virkelig er på besøk til noen eller bor i de leilighetene, eller kunne jeg trygt parkert der? Skjønner ikke helt hvordan de skal kunne ta meg hvis jeg står der. Jeg så på de andre bilene parkert på plassen, og de hadde ikke noe beboerkort i bilene sine eller noe lignende. Ville dere tatt sjansen på å stå der og så gå på jobb i 6 timer feks? Beboerne kan avsløre deg. Spørs også på hvor mange som bor der. Jeg ville ikke tatt den sjansen. Anonymous poster hash: ae17f...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #10 Del Skrevet 17. april 2015 Flott Jeg har et litt uortodoks spørsmål nå jeg har funnet en stor åpen plass rett der jeg jobber, og på skiltet der står det Beboerparkering og for besøkende til leilighetene der. Er det noen som har mulighet til å kontrollere at man virkelig er på besøk til noen eller bor i de leilighetene, eller kunne jeg trygt parkert der? Skjønner ikke helt hvordan de skal kunne ta meg hvis jeg står der. Jeg så på de andre bilene parkert på plassen, og de hadde ikke noe beboerkort i bilene sine eller noe lignende. Ville dere tatt sjansen på å stå der og så gå på jobb i 6 timer feks? Da er det vanlig at de som bor der får ett visst antall parkeringskort som de låner ut til de som parkerer der, slik at vaktene vet hvilken leilighet de besøker og evt, kan kontakte for å kontrollere. Så der får du raskt bot eller tauing. Anonymous poster hash: 33be3...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #11 Del Skrevet 17. april 2015 Du blir nok ikke tatt om du parkerer der én gang, men om det gjentar seg er det stor sannsynlighet for at du blir observert. Ofte står det "borttauing uten varsel" på slike steder. Anonymous poster hash: 541cf...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 17. april 2015 Forfatter #12 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Takk for svar Kan stille dere et siste spørsmål, for det var veldig hjelpsomt Se på vedlagte bilde. Det skiltet her, det betyr at parkering ikke er lov over 3 timer. Men gjelder det utenom tidene som er satt opp? F. eks hvis jeg parkerer her kl 15, kan jeg stå utover hele kvelden da? Siden jeg ikke overskrider 3 timer innenfor tiden som står der. Eller gjelder 3timersregelen også utenfor de oppsatte tidene? Hva tror dere? Endret 17. april 2015 av Flynn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #13 Del Skrevet 17. april 2015 Hva med å lese seg opp på parkeringsreglene? Anonymous poster hash: ae17f...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #14 Del Skrevet 17. april 2015 Samme som nr. 1.Anonymous poster hash: 541cf...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå