AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Når vi kvinner er ute på byen som hender det jo ikke rent sjelden at menn vil spandere drinker på oss. Tar du imot hvis du er interessert i mannen? Hva hvis du ikke er interessert? Jeg har venninner som alltid tar imot, også når de ikke er interessert. Jeg synes det er en slags snylting. De gir på en måte mannen falske forhåpninger. Anonymous poster hash: c6df0...db9
Gjest Miss.Silver Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 (endret) Hvis jeg er interessert så tar jeg imot, hvis jeg ikke er interessert takker jeg pent nei. De spanderer jo ofte fordi de er interessert, og syns det er dårlig gjort å lure dem bare for å få gratis drikke. Endret 17. april 2015 av Miss.Silver
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Om jeg er interessert takker jeg ja, er jeg ikke interessert takker jeg nei. Om man sier jatakk til drinken men neitakk til fyren er man en snylter og burde skamme seg. Anonymous poster hash: 0025e...2f2 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Jeg liker ikke så godt når helt fremmede spanderer drinker. Da "skylder" man dem på en måte noe, i det minste må man være høflig og holde samtale en stundt med vedkommende. Det er jo dritfrekt å bare ta i mot drinken og gå. Men, dersom det er en person jeg har snakket litt med i løpet av kvelden, da er det annerledes Synes det er sjarmerend hvis han da sier "jeg kjøper en øl til deg, jeg", eller lignende. Anonymous poster hash: d65bd...8a2 5
Sandie Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Hvis jeg er interessert,så sier jeg ja takk.Hvis ikke blir det nei.
Chiubi Skrevet 17. april 2015 #6 Skrevet 17. april 2015 Det er vanlig høflighet å ta imot når man blir bydd noe, så jeg sier ja takk! Når det er sagt, kan jeg godt finne på å spandere neste runde. Jeg ser at flere sier de kun tar imot hvis de er interessert i fyren? Da er det liksom greit å la seg "kjøpe"? 2
Gjest HeiHade Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 Sier nei uansett fra fremmede, attraktiv eller ikke.
Gjest Miss.Silver Skrevet 17. april 2015 #9 Skrevet 17. april 2015 Jeg ser at flere sier de kun tar imot hvis de er interessert i fyren? Da er det liksom greit å la seg "kjøpe"? Absolutt vil ikke det si at man lar seg kjøpe, om mannen tar initiativ med en drink, bruker det som en åpning for å få kontakt når man er interessert selv. Hvorfor sende vekk en mann man føler seg tiltrukket av. Jeg er den som tar imot om jeg føler meg tiltrukket, men gjengjelder gjerne med en drink neste runde.
Gjest Honeyblossom Skrevet 17. april 2015 #10 Skrevet 17. april 2015 Jeg takker ja enten jeg er interessert eller ikke. Slår også gjerne av en prat med han selv om jeg ikke kan garantere noe interesse. Uansett, så er det jo hyggelig. Og gratis drikke hehe.. neida.
NumberSix Skrevet 17. april 2015 #11 Skrevet 17. april 2015 Har alltid takket nei, og det kommer jeg til å fortsette med.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #12 Skrevet 17. april 2015 Er det ingen som er redd for å bli dopet ned? En god regel er å aldri ta imot drinker fra fremmede, og aldri forlate drinken sin, verken på byen eller på nachspiel. Anonymous poster hash: c6df0...db9
Gjest Minesveiper Skrevet 17. april 2015 #13 Skrevet 17. april 2015 (endret) Det gjør jeg Sier jeg nei takk ødelegger jeg liksom det at han prøvde å være kompis med meg, stemningen går ned pga det. Endret 17. april 2015 av Minesveiper
Gorgonzola Skrevet 17. april 2015 #14 Skrevet 17. april 2015 Går det an å si nei takk til drinken og ja takk til fyren?
Petra75 Skrevet 17. april 2015 #15 Skrevet 17. april 2015 Jeg sier som oftest ja takk, men jeg prøver å sørge for å holde praten gående såpass lenge at jeg får spandert neste. Jeg har heller ikke opplevd at menn blir sure eller fornærmet hvis jeg ikke tar de med hjem etter at de har spandert - som oftest er bare ment som en hyggelig gest.
mijaa Skrevet 17. april 2015 #16 Skrevet 17. april 2015 Jeg har aldri opplevd å bli påspandert av fremmede, men blir det jo ofte av kjæreste og venner som har jobb ved siden av studiene. I de tilfellene gjør jeg mitt beste for å spandere neste runde, nattmat eller noe med ca tilsvarende pris.
Florence Skrevet 17. april 2015 #17 Skrevet 17. april 2015 Det spørs. Jeg sier som regel nei takk, men kan ofte bli sittende å snakke med han som spør. Hvis jeg er veldig interessert sier jeg ja takk, men da insisterer jeg på å kjøpe neste runde.
Gjest Faerunpedia Skrevet 17. april 2015 #18 Skrevet 17. april 2015 Sier alltid nei uansett om jeg er interessert eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #19 Skrevet 17. april 2015 Det spørs. Jeg sier som regel nei takk, men kan ofte bli sittende å snakke med han som spør. Hvis jeg er veldig interessert sier jeg ja takk, men da insisterer jeg på å kjøpe neste runde. Så hvis du er interessert har du lyst til å bli full? Anonymous poster hash: a11b8...a22 1
Florence Skrevet 17. april 2015 #20 Skrevet 17. april 2015 (endret) Så hvis du er interessert har du lyst til å bli full? Anonymous poster hash: a11b8...a22 Haha nei. Vet ikke med deg, men jeg blir ikke full av et par drinker/øl/glass vin. Edit: Tenkte mer at hvis jeg er veldig interessert så kan han godt spandere på meg, fordi jeg kan også tenke meg å bruke litt penger på han. Endret 17. april 2015 av lizzie_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå