Vanillalilla Skrevet 17. april 2015 #1 Del Skrevet 17. april 2015 Endelig er vi i gang. Starter PP1 denne mnd, dvs. TR kom i dag (noen dager forsinket!?!). Så om en ukes tid tenker jeg vi starter opp for fullt. Dette er meget velkommen for min del som har lengtet etter barn i mange år. Håper bare jeg klarer å slappe av og ikke "overthink it" fremover. Veldig, veldig spennende! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theya Skrevet 18. april 2015 #2 Del Skrevet 18. april 2015 Så spennende! Da starter vi ca likt. Fikk første mensdag I dag, så dette blir pp1 etter sa. Titter innom deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 22. april 2015 #3 Del Skrevet 22. april 2015 Lykke til med prøvingen Jeg har også følt meg klar lenge, men det er først nå som ting er mer på stell (Jobb, bolig osv) at vi har startet prøvingen. Endelig Håper det går raskt for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 23. april 2015 #4 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg er også med! Venter på mensen nå, skal ha den imorgen første "seriøse" pp nå, men har gått uten p-pille i 4-5mnd uten hell og uten å prøve noe særlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 23. april 2015 #5 Del Skrevet 23. april 2015 Hei! Følger med her jeg Er også i PP1 og er veldig veldig klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 25. april 2015 #6 Del Skrevet 25. april 2015 Følger Har akkurat startet PP1 for første barn selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 25. april 2015 #7 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg er også med! Venter på mensen nå, skal ha den imorgen første "seriøse" pp nå, men har gått uten p-pille i 4-5mnd uten hell og uten å prøve noe særlig! Skulle hatt mensen igår kveld (pleier alltid å komme til rett tid), men venter enda. Så sinnsykt nervepirrende! Litt svake mens smerter i korsrygg og helt nederst i magen, og iforrigår og dagen før var jeg litt kvalm, hadde hodepine og litt svimmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå