Gå til innhold

Hvor på Kypros skal vi reise?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vi vurderer å dra til Kypros på tidlig sommerferie, men jeg synes det er litt vanskelig å vite hvor det er best å dra.

Vi reiser i mai, og forsøker derfor å unngå veldig vindutsatte steder (dersom disse finnes). Vi er et par i begynnelsen av 30-årene som skal ligge på stranden, spise, drikke vin og kanskje shoppe litt. Vi har sett på Limassol (pga temperaturene) og Fig Tree Bay (rolig og kort vei til shopping i Agia Napa). Har også hørt en del om Pafos..

Som dere skjønner er vi litt lost!

Det er egentlig strender/restauranter som er det viktigste for oss.

Noen som har forslag eller råd? Vi tenkte å bestille i kveld. Hotelltips tas gjerne med i slengen :)

Anonymous poster hash: 11784...193

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Fig Tree bay!

Anonymous poster hash: 7b171...77c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ayia Napa! Aldri fått så mye fi...e på to uker i mitt liv.

Anonymous poster hash: e4552...948
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Fig Tree bay!

Anonymous poster hash: 7b171...77c

Takk!

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ayia Napa! Aldri fått så mye fi...e på to uker i mitt liv.

Anonymous poster hash: e4552...948

Haha, hadde det bare vært det jeg var ute etter.

Skal nevne det for typen om vi gjør det slutt en dag!

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på ferie med kjæresten og fikk sett litt av hvert. Anbefaler Larnaca, da den beste shoppingen (bortsett fra hovedstaden) og resturanter ligger der (zara, topshop, bershka. Starbucks b.la) Hyggelig resturanter langs strandpromenaden med masse lokalbefolkning om kveldene. Flott strand der også.

Pafos ble litt øde for min smak (og litt for typisk "syden"), glad for at vi hadde leiebil:)

Anonymous poster hash: 944f9...d7c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på ferie med kjæresten og fikk sett litt av hvert. Anbefaler Larnaca, da den beste shoppingen (bortsett fra hovedstaden) og resturanter ligger der (zara, topshop, bershka. Starbucks b.la) Hyggelig resturanter langs strandpromenaden med masse lokalbefolkning om kveldene. Flott strand der også.

Pafos ble litt øde for min smak (og litt for typisk "syden"), glad for at vi hadde leiebil:)

Ville foresten ikke lagt shopping til agia napa. Det er bare boder med nips og klær. Kanskje noen få butikker men veldig jalla preg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...