AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Datteren min er 6,5 mnd gammel, og har hele sitt liv vært en ekstremt enkel baby som omtrent bestandig er blid og fornøyd (så lenge hun er mett og utsovet, vel og merke!) På søndag snudde dette brått, og hun har hver dag siden det vært konstant sutrete, kan ikke ligge et sekund for seg selv uten å begynne og gråte, våkner hver til annenhver time hver natt (mot 1-2 ganger pr natt tidligere) og er generelt ganske slitsom å omgås Sist fredag kjente jeg to små pigger i munnen hennes, de to første tennene var på vei opp. Men den store forandringen i humøret hennes begynte jo først på søndag- kan dette likevel skyldes tenner? De er forresten fortsatt ikke kommet helt opp, hvor lang tid må vi regne før de er ferdig utvokst?Anonymous poster hash: f6bd8...37a
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Kan være tenner ja. Står midt oppi det selv nå. Enkel baby som plutselig ikke vil noenting... Her har det holdt på to uker, og ennå ikke kjent noe, så kanskje dere er "heldige" og at de kommer fort? Vil tro det roer seg når de er ute, og hs sa at de første er ofte de verste Anonymous poster hash: 24806...3c1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Åh kjære vene, to uker?? Da har jeg jo fortsatt over en uke igjen... Kjenner dette kan bli en slitsom uke, sambo har vært på jobb (Nordsjøen) i en uke og skal være borte hele neste uke også, så jeg er alene hjemme med tre (forholdsvis) små... Håper virkelig de kommer helt ut snart ja, husker ikke noe så langvarig tannstyr med noen av de andre barna...Anonymous poster hash: f6bd8...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå