Gå til innhold

Når han ikke er klar for forhold..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du da? Du vet at du bare MÅ få han til slutt..

Venter du?

Tar du avstand og prøver igjen ved senere anledning?

Gir han tid?

Go with the flow?

Noen som har opplevd at han har ombestemt seg og at det ble dere likevel? Hvis ja, kom gjerne med historien! :)

Anonymous poster hash: a9f15...b33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lar han gå. Er det meningen så vil dere ende opp sammen til slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel snakk om en som du har sosialisert deg med?
Men hva tenker dere jenter/damer ellers da med en som for eksempel er drømmedaten men som har en litt tung periode og "sitter fast" i det sosiale men som sannsynligvis vil få disse brikkene på plass i løpet av noen måneder/1 år eller 2 når han får skiftet miljø og blitt mer trygg på seg selv? Er dere avventede/redde for å date slike, som man aldri ser ute i helger annet enn skole og butikk?

Ikke meningen å ødelegge for TS, men lurer allikevel.

Anonymous poster hash: b16e1...45e
Skrevet

Men hva tenker dere jenter/damer ellers da med en som for eksempel er drømmedaten men som har en litt tung periode og "sitter fast" i det sosiale men som sannsynligvis vil få disse brikkene på plass i løpet av noen måneder/1 år eller 2 når han får skiftet miljø og blitt mer trygg på seg selv? Er dere avventede/redde for å date slike, som man aldri ser ute i helger annet enn skole og butikk?

Jeg ville aldri ventet på noen jeg ikke allerede er sammen med. Hvis jeg fortsatt er singel når han får samla seg sammen så er jeg selvfølgelig åpen for å date, men å sette livet mitt på vent for noen jeg ikke vet om jeg egentlig passer sammen med eller ikke kommer jeg aldri til å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

og hvis han da også ikke har delt noen bilder av seg selv på nett, slik at kun folk som kjenner han vet hvem han er, mens for andre forblir han veldig mystisk.

(tenk at for 10 år siden var de fleste sånn, men pga. face kjenner man jo masse folk uten å ha sett dem på gaten)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri ventet på noen jeg ikke allerede er sammen med. Hvis jeg fortsatt er singel når han får samla seg sammen så er jeg selvfølgelig åpen for å date, men å sette livet mitt på vent for noen jeg ikke vet om jeg egentlig passer sammen med eller ikke kommer jeg aldri til å gjøre.

Hva hvis du hadde vært kjempebetatt og du elsket alt ved han, kroppsspråket, handlingene, hjernen, hjertet, interessene... og at han ikke viser noen svakhetstegn i sosiale sammenkomster med folk, men er stort sett seg selv, så egentlig ingen psykiske problemer, annet enn å ha blitt mobbet, men forandret seg og har noen få nære venner (3-4)? :)

Skrevet

Hva hvis du hadde vært kjempebetatt og du elsket alt ved han, kroppsspråket, handlingene, hjernen, hjertet, interessene... og at han ikke viser noen svakhetstegn i sosiale sammenkomster med folk, men er stort sett seg selv, så egentlig ingen psykiske problemer, annet enn å ha blitt mobbet, men forandret seg og har noen få nære venner (3-4)? :)

Niks, venter ikke på noen jeg ikke er sammen med, som sagt. Hadde jeg vært sammen med en i flere år, hvor han plutselig fikk en knekk og trengte tid, hadde det vært greit. Men en jeg ikke engang er sammen med, nei.

AnonymBruker
Skrevet

og hvis han da også ikke har delt noen bilder av seg selv på nett, slik at kun folk som kjenner han vet hvem han er, mens for andre forblir han veldig mystisk.

(tenk at for 10 år siden var de fleste sånn, men pga. face kjenner man jo masse folk uten å ha sett dem på gaten)

Synes det hadde vært mer spennende med en som ikke er på face, da jeg selv kan lage meg et inntrykk av han uten å måtte forholde meg til alle hans bilder, forbindelser etc.

Anonymous poster hash: 7a21a...408

AnonymBruker
Skrevet

Tror du skal slappe helt av, for hvis man treffer noen man virklig liker, tåler man mye.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere slutte å spore av?

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere slutte å spore av?

Vanskelig å si angående situasjonen din ts. Det kommer an på hvilken kontakt dere har. Er det noe der fra begges sider, eller kun fra din?

Skrevet

Jeg hadde aldri ventet på han, men jeg hadde gått gjennom den tunge tiden sammen med han.. :)

Skrevet

Hva gjør du da? Du vet at du bare MÅ få han til slutt..

Venter du?

Tar du avstand og prøver igjen ved senere anledning?

Gir han tid?

Go with the flow?

Noen som har opplevd at han har ombestemt seg og at det ble dere likevel? Hvis ja, kom gjerne med historien! :)

Når han ikke vil ha et forhold, så betyr det at han ikke vil ha et forhold med deg. Da går du videre..

Om han finner ut senere at han vil ha et forhold med deg alikevell så supert, men ikke sett livet ditt på hold for en som ikke vet hva han vil.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tar avstand, og kanskje prøver igen noen år senere om jeg liker han like godt.
Men jeg har ventet på mange, lengste i 5 år på en jeg elsket (og fortsatt gjør) som ikke var klar for forhold , men det tok han ikke lenger tid enn 2,5 måneder å bli sammen med en annen jente så det der "ikke klar for forhold" er egentlig bare en unnskyldning til å si at han ikke ser på deg som "the one" og derfor er han ikke verdt å kaste bort mer tid og følelser på egentlig....

Du får sammenligne det med Mr Big i sex og singelliv, som holdt Carrie forhåpningsfull i så mange år. Men da han fant hun modell dama ble de forlova og gift med én gang og Carrie skjønner ikke hvorfor fordi han hadde jo alltid sagt at han ikke skulle i noe forhold!

Anonymous poster hash: 96ba9...90c
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sant nok. Heldigvis bare en fyr jeg dater litt når anledningen passer - så vi kjenner hverandre ikke så godt enda. Han nevnte da jeg spurte, i starten før vi møtte hverandre at han ikke var ute etter noe seriøst.. derfor sitter jeg med et lite håp om at han kanskje vil ombestemme seg senere når vi blir bedre kjent..

uansett, fint med solskinnshistorier også, egentlig.

Skrevet

Sant nok. Heldigvis bare en fyr jeg dater litt når anledningen passer - så vi kjenner hverandre ikke så godt enda. Han nevnte da jeg spurte, i starten før vi møtte hverandre at han ikke var ute etter noe seriøst.. derfor sitter jeg med et lite håp om at han kanskje vil ombestemme seg senere når vi blir bedre kjent..

uansett, fint med solskinnshistorier også, egentlig.

Så dette er en fyr du har møtt på nettet, som fra starten av informerte om at han ikke er ute etter noe forhold, og så tror du at du vil klare å sjarmere han såpass at han vil det likevel..

Here we go again.......

Om noen måneder skal du ha oss til å tyde tegn, bare for at du i ditt hodet etter å ha analysert noe 132 ganger har fått for deg at han kan egentlig mene at han vil være i et forhold med deg fordi han.......

Vet du TS gjør deg selv en tjeneste. Når en mann sier han ikke er klar for noe forhold, og du er klar for forhold så er ikke han den rette for deg. Enkelt og greit. Gå videre.. ikke kast bort mer tid ved å håpe.. da kommer du aldri ut fra KG!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har jo hendt andre par, så er vel ikke helt umulig heller. Når det er sagt, utelukker jeg ikke andre potensielle av den grunn heller

Hvis det så innebærer at jeg må ta avstand, ville jeg nok gjennopptatt kontakten igjen ved senere anledning

AnonymBruker
Skrevet

Så dette er en fyr du har møtt på nettet, som fra starten av informerte om at han ikke er ute etter noe forhold, og så tror du at du vil klare å sjarmere han såpass at han vil det likevel..

Here we go again.......

Om noen måneder skal du ha oss til å tyde tegn, bare for at du i ditt hodet etter å ha analysert noe 132 ganger har fått for deg at han kan egentlig mene at han vil være i et forhold med deg fordi han.......

Vet du TS gjør deg selv en tjeneste. Når en mann sier han ikke er klar for noe forhold, og du er klar for forhold så er ikke han den rette for deg. Enkelt og greit. Gå videre.. ikke kast bort mer tid ved å håpe.. da kommer du aldri ut fra KG!

Må si meg enig med Nettinettet her. Å begynne en kontakt med noen å si at man ikke er klar for et forhold, er sjeldent et bra utgangspunkt...

• Liker 1
Skrevet

Det har jo hendt andre par, så er vel ikke helt umulig heller. Når det er sagt, utelukker jeg ikke andre potensielle av den grunn heller

Hvis det så innebærer at jeg må ta avstand, ville jeg nok gjennopptatt kontakten igjen ved senere anledning

Du utelukker andre potensielle så lenge hjernen din er satt på denne mannen og håpet fortsatt er der. Om noen uker vil du komme inn her og så vil du si at

- Jeg kommer ikke over han. Det er ingen som er så perfekt som han. Ingen som får meg til å føle som han gjør.

Ja det har skjedd at menn som i utgangspunktet ikke var klar for et forhold møtte en kvinne som bare gjorde nock out på dem og fikk dem til å ville forplikte seg og være trofast, i ditt tilfelle har det ikke skjedd enda, da vil det ikke skje heller. Jo mer dere blir kjent jo mer knyttet ville han ha blitt til deg og etter noen dater ville han ha innrømmet at - jo han har fått følelser og vil ha deg.

Her får han det han trenger og du sitter igjen med håp om noe mer.. ikke bra..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er antagelig ikke forelska. Du er hekta på en du ikke kan få. Konkurranseinstinktet slår til og premien blir en bestiller. Til slutt ser du ikke forskjell på å være oppriktig interessert og det å kjempe for en premie.

Og når en mann sier han ikke vil ha et forhold, betyr det enkelt og greit at han ikke vil ha et forhold til deg.

Anonymous poster hash: 2bd2b...d7f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...