AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Er bi jente. Tenker meg ut på byen snart jeg en venninne, hun er hetro. Hvordan bør man si /ikke si til en jente? Har kun vært med gutter så er helt blå..... Og ja gutter hold dere unna fra tråden!!!Anonymous poster hash: 002da...ddb
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Er gutt, og mitt beste råd til deg er å stikke fingeren i rumpa og utfør parringsropet til en sel.Anonymous poster hash: d38c3...64a 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Aner ikke, men du bør nok sørge for å være ganske tydelig i at du er bi hvis ikke vil de fleste anta at du bare er en creepy og venneløs jente som prøver desperat å skaffe deg venninder. Jeg ble spurt rett ut en gang (sjekket opp av jente) om jeg var lesbisk, og det syntes jeg var mye greiere enn om hun hadde pratet lengre med meg helt vanlig og jeg ikke skjønte tegninga. Hadde jeg vært lesbisk hadde jeg jo bare sagt ja, og dermed åpna begges dører for å flørte ordentlig. Du bør si ting som "så pen du er!" "rart spørsmål men er du lesbisk?" eller blablaosvosv vanlig samtale og stikke inn "men jeg er jo bi så derfor...." eller "så innpåsliten han der var, er det greit at jeg setter meg her litt med deg? er faktisk så lei av gutter at jeg har blitt bi!" Anonymous poster hash: d68d6...fde 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Jeg vet ikke om du har en gaydar, men er det så lett å spotte bi/lesbiske jenter hvis du ikke er på et skeivt sted? Jeg har 4 venninner hvor 2 er lesbiske, og 2 bi, de går alle bare på skeive utesteder. Ellers kan man vel flørte med jenter ved å smile masse, gi komplimenter og prøve å bli kjent. Anonymous poster hash: 63d98...7a7
WubWub Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 du kan prøve flashe med boobs'a å se om du får noe napp. eller kle deg utfordrende med store kløft og mini mini skjørt så skriver du "bifil" med tusj i panna di
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #6 Skrevet 17. april 2015 Ja tenkte å kle meg ganske fint med skjørt og bluse. Er femi jente, så vil ha en femi partner også. Hår jo på gay utested, noe annet er jo håpløst å finne lesber, bi jenter.... Går jo med egne venner som vet jeg er bi, så hvorfor skal jeg være venneløs ?? Anonymous poster hash: 002da...ddb
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 Hva må jeg passe på å IKKE gjøre iallefall? Høres ut som jeg har null sosiale antenner her, men har kun vært med gutter, og har ikke vært på date på lenge. ... Er det ok å bare oppføre seg som om det skulle vært en venninne av meg, bare mer intimt? Er helt grønn på dette.....Anonymous poster hash: 002da...ddb
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 Jeg tror du bare skal være deg selv, jeg. Men jeg vil også anbefale Gaysir, alle mine lesbiske/bi venninner har funnet sine der. Anonymous poster hash: 63d98...7a7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #9 Skrevet 17. april 2015 Jeg tror du bare skal være deg selv, jeg. Men jeg vil også anbefale Gaysir, alle mine lesbiske/bi venninner har funnet sine der. Anonymous poster hash: 63d98...7a7 Er ikke det mer for homofile menn? Skeiv.no er vel mer dame område ? Anonymous poster hash: 002da...ddb
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #10 Skrevet 17. april 2015 Hva må jeg passe på å IKKE gjøre iallefall? Høres ut som jeg har null sosiale antenner her, men har kun vært med gutter, og har ikke vært på date på lenge. ... Er det ok å bare oppføre seg som om det skulle vært en venninne av meg, bare mer intimt? Er helt grønn på dette.....Anonymous poster hash: 002da...ddb Nei jeg vil anbefale deg å flørte tydelig og eventuelt si rett ut at du er interessert i jenter eller på jentejakt. Da kan vedkommende raskt enten spille med på fløyta eller trekke seg unna, så slipper dere begge misforståelser. Om du oppfører deg som det var en venninde vil hun bare tenke at du er en som prøver å få venninder, og aldri ta hintet eller i værste fall kanskje bli skikkelig skremt om du plutselig prøver deg på henne. Anonymous poster hash: d68d6...fde
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #11 Skrevet 18. april 2015 Er ikke det mer for homofile menn? Skeiv.no er vel mer dame område ?Anonymous poster hash: 002da...ddb Det vet jeg ikke helt, er heterofil selv. Men vet at rundt 5 av mine venninner/bekjente har funnet kjæresten sin der. Anonymous poster hash: 63d98...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå