Gå til innhold

Han husker når han hadde sex sist!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte en date når han hadde sex sist. Han husket datoen (en nøyaktig dato i juni i fjor). Creepy? Visste ikke hva jeg skulle si, men tror ikke det blir noe mer :P

Anonymous poster hash: 8c948...769
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt det samme, men i en spøkefull tone selvfølgelig. Sikker på at han ikke bare tullet med deg?

Anonymous poster hash: ab211...85e

AnonymBruker
Skrevet

Interessant...

Anonymous poster hash: 09b33...417

Gjest HeiHade
Skrevet

DUMP HAM!!!!!

fo realz tho, hvem bryr seg? Fyren har god hukommelse og hans siste seksuelle erfaring var minneverdig. Chillax woman.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte en date når han hadde sex sist. Han husket datoen (en nøyaktig dato i juni i fjor). Creepy? Visste ikke hva jeg skulle si, men tror ikke det blir noe mer :P

Anonymous poster hash: 8c948...769

Er det ikke vanlig å huske sånt, da? Jeg husker alltid sånn, jeg ... men vi er da alle forskjellige. :P

Anonymous poster hash: 8432d...b48

Skrevet (endret)

Hadde jeg likt mennesket ville jeg ikke droppet vedkommende for god hukommelse...

Endret av nordlending
  • Liker 6
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Hahah herregud..

Dumpe en fyr fordi han har god hukommelse.. jaja, da har jeg hørt det også.

Skrevet

Er det så veldig rart? Det kan ha vært på bursdagen (bursdagsfesten) til en kompis som han husker bursdagen til, f.eks. Trenger ikke være verre enn det. Men det er jo en stund siden, så det kan hende han har lite sex og husker det av den grunn. Det kan være negativt, men har han et eller flere lengre forhold bak seg, betyr det jo ikke at han er nybegynner. :P

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Når det går år mellom hver gang, er det ikke vanskelig å huske.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

EHHH jeg husker også når jeg hadde sex sist, i fjor, dagen, datoen og ca klokkeslettet.
For oss som ikke har sex hver dag eller flyr rundt å finner en ny en hver gang man er på fylla så hadde det faktisk vært merkelig om man IKKE husket det! Kvinne 24

Anonymous poster hash: 7a0d7...62b
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ehm.. jeg husker sånn omtrent alt hva fyren jeg holder på med sa, første gang. ++ Ting han ikke husker selv som han ahr sagt.. som fav fotballaget hans, hvordan han satt i rommet, fødselsdatoen hans, annet ymse fakta om han og sitt liv… er det skremmende? :P

Anonymous poster hash: f7ea6...b4f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg spurte en date når han hadde sex sist. Han husket datoen (en nøyaktig dato i juni i fjor). Creepy? Visste ikke hva jeg skulle si, men tror ikke det blir noe mer :PAnonymous poster hash: 8c948...769

Det er vanvittig lenge siden han hadde sex, og før det hadde han merkbar pause, og DET er ett problem?

Og dere klager på at noen menn synes dere har for mye sex?

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker også nøyaktig dato sist jeg hadde sex. Det var riktignok en spesiell dato, men allikevel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (kvinne) husker eksakt dato og ca tid for sist jeg hadde sex. Synes ikke det er rart å huske sånt når det går veldig lang tid mellom hver gang. Men hadde jeg blitt spurt om det hadde jeg nok svart litt omtrentlig, ikke akkurat datoen.

Anonymous poster hash: b626d...89f

Skrevet

Jeg synes det er mer merkelig at du spurte daten om når han hadde sex sist.. Hvorfor spurte du om det?

Jeg hadde forøvrig sex sist på 17 mai i fjor, så da kan jeg vel ikke regne meg selv som noe bra catch! :wow:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Enig med Nettinett, der er mere creepy at du spør han om når han hadde sex sist, enn at han husker når han hadde sex sist.

AnonymBruker
Skrevet

EHHH jeg husker også når jeg hadde sex sist, i fjor, dagen, datoen og ca klokkeslettet.

For oss som ikke har sex hver dag eller flyr rundt å finner en ny en hver gang man er på fylla så hadde det faktisk vært merkelig om man IKKE husket det! Kvinne 24

Nettopp! Jeg har sjelden sex men husker at jeg sist hadde det 14/2/2015 kl 11:00. Hadde vært mindre imponert om jeg møtte en mann som sa han har hatt seg så mye at han ikke husker sist gang...

Kvinne 33

Anonymous poster hash: 0017b...ec8

• Liker 1
Gjest Løvemunn
Skrevet

Jøje meg, du kan da ikke dumpe fyren fordi han svarte ærlig på et teit spørsmål?

Skrevet

Karer:

Dette var selve bekreftelsen på at om ei kvinne stiller et konkret spørsmål, så ikke svar: snakk deg vekk.

Vet du hva du gjorde, TS? Du playet fyren uten å vite det. DU la ei felle, HAN gikk rett i den. Hadde han svart 2010, og du hadde sagt, nei det var lenge, hvorpå han hadde fortsatt, synes du det, klokka er jo ikke 2115 enda, hadde det vært morsomt, åpenbart løgn og underforstått det har ikke du noe med. Han hadde vitset deg vekk men samtidig stått opp for seg sjøl.

Men han gjorde ikke det, han tok ikke spillet. Han tok ikke muligheten til å verne sitt privatliv. Det var med andre ord en shit-test, og han feilet.

Du gjorde det her, gjorde du ikke bevisst, men det var effektivt: du unngikk en mann ingen andre kvinner vil ha heller - beviset på det er jo at det er 9 måneder siden han hadde seg.

• Liker 4
Skrevet

Jeg husker også datoen for da jeg hadde sex sist. Sexen, derimot, var lite minneverdig.... :glare:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...