AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Hei. Jeg trenger hjelp. Aner ikke mine arme råd. Jeg skulle vokse beina mine med strips hjemme. Så jeg varmet stripsene i mikroen. Jeg hadde klart å legge den ene stripsen litt for lenge i mikroen, for så å legge den på beinet og vokse av. Nå har jeg fått et stygt voksmerke på beinet. Tydeligvis har jeg brent meg. Og jeg la ikke merke til det, så la ikke beinet i kaldt vann. Jeg er brun i hudtone, så der voksen har brent huden er jeg mye mørkere. Man kan lett se merket etter stripsen. Vet dere om det vil gå vekk over tid? Har dere noen tips og triks på lager? Bør jeg holde beina vekk fra solen denne sommeren? Jeg tar imot all hjelp, for jeg er villig til å gjøre alt for å lindre dette. Jeg er ung, vil ikke ha ødelagte bein som jeg må leve med resten av livet 😞Anonymous poster hash: bb884...ddc
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Du behandler det som et hvilket som helst annet brannsår. Gå evt. På et apotek og be om råd i morgen, og vis frem resutatet av dagens voksing. Anonymous poster hash: f16f8...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå