Gå til innhold

Musikk å danse til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke fått øvd nok og ettersom jeg får den berømte elefanten i glassbutikken til å virke grasiøs og yndig, velger vi å ikke sjanse på vals. Vi kjører safe og tar en stille,rolig sang i stedet, men HVILKEN?

Vet det var en link her før til flere gamle,fine,rolige sanger, men jeg finner den søren ikke igjen.....!

HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror "One day my price will come" fra Disneyfilmen Askepott er en klassiker for ikke-valsere. Den er utrolig passende til brudevals, synes nå jeg. :)

Ellers kan "Moon River" være et alternativ, litt avhengig av innspilling. Personlig har jeg litt lyst på "My baby just cares for me" med Nina Simone, men den er ikke helt vals. Men jeg tror den skal funke å danse til, selv for min sambo med to venstre ben...

Catzy

Skrevet

Rent teknisk er både "Someday my prince will come" og "Moon river" valser, men det går selvsagt an å danse roligdans til dem også.

Dere har ikke en fin ballade som er "deres" sang, da? Det ville vært alternativet vårt hvis vi ikke hadde danset vals.

Skrevet

Tips til rolige sanger er "Endless love" med Lionel Richie og Diana Ross, eler Shania Twain sin "From this moment".

Nydelige begge to........

Skrevet

Vi skal danse til "Heaven" med Bryan Adams. Det er vår sang.................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...