AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 http://tv.nrk.no/program/KOID30003515/avhengig-av-trening Etter å ha fulgt med her inne over tid, og alle spørsmålene som stilles her inne, og alle kommentarene som dukker opp, så finnes det vel 6% treningsavhengige her inne også. Er du, eller kjenner du noen som er treningsavhengig ? Eller bare litt ekstrem eller fiksert ? Anonymous poster hash: 3bcdb...d23
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Jeg har vært det før... Hvordan kom du deg ut av det? Anonymous poster hash: 5c521...437
nordlending Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 (endret) Hvordan kom du deg ut av det? Anonymous poster hash: 5c521...437 En serie av litt diverse ting egentlig. Jeg jobba overtid, trente, prøvde å studere ved siden av... Opp tidlig, hjemme sent. Det ble for mye, og jeg kjente hver morgen at jeg burde ta meg en fridag. Skjedde jo ikke, da jeg ikke klarte å bare sitte hjemme, så jeg endte med å gå på en liten smell. Roa ned, gjorde litt andre ting. Husker ikke helt akkurat den perioden. Ellers endra treninga seg da jeg flytta bort for å studere. Fant ikke noe treningsstudio jeg likte meg ved, så ble joggeturer/sykkelturer i stedet, og ting ble litt mer tilfeldig. Ble liggende noen uker etter en operasjon i fjor høst, som fortsatt påvirker noe, så er ufrivillig blitt glad i å ikke gjøre noe (irriterende nok) Nå prøver jeg å finne treningsgleden igjen. Men så har jeg også flytta og fått et oppussingsprosjekt, så det har gått mye tid i leiligheta! Så ja, kan kanskje ikke være så mye til hjelp... Men, det hjelper å finne på noe annet! Oppussing er kanskje ikke aktuelt i alle tilfeller, men likevel, finn på noe annet enn trening Endret 16. april 2015 av nordlending
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå