Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ganske fet hud, og har mine perioder med kviser.

Får ofte kviser av den "underjordiske" typen.

Har lest litt her inne og sett så mye bra om Dermalogica.

Så nå vil prøve ut den :)

Det jeg lurte på, burde jeg ikke gå til en hudpleier først for å finne ut hva slags kremer som passer meg?

Har jo sett at det er mye billigere på nettet, og er det ikke litt frekt å spørre om hva slags kremer jeg burde ha hos en hudpleier for så å kjøpe via nettet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

...dette har jeg også tenkt på.. problemet mitt at jeg ikke aner hvilke hudtype jeg har.. er 30 år, standard fet t-sone under mensen, litt blank på nesen og noen sorte prikker.. noen ide om hvilke dermo. produkter jeg skal velge?

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvorfor kan du ikke gjøre en mellomting? gå til en hudpleier, ta enten en behandling og be om produktanbefalinger, for så å kjøpe minste størrelse hos hudpleieren. Deretter kan du jo kjøpe via nettet, når du har funnet ut om produktene passer for deg.

Jeg har brukt Dermalogica siden serien kom til Norge, i ca 98 eller 99, og det er ikke før det siste året jeg har bestilt via nettet. Ei heller tester jeg ut ting på egenhånd uten å ha snakket med hudpleier først.

Skrevet

Har vel omtrent samme hudtype som deg, og jeg var veldig fornøyd med Dermal clay rensesåpen. Prøver Anti-bac nå, men den er nok beregnet for folk som har veldig problemhud.

Du finner mye gode anmeldelser på www.makeupalley.com

Skrevet

Jo takk for tips Ethereal.

Men hvor mye mer koster dermalogica i butikkene enn på nettet ?

Skrevet
Jo takk for tips Ethereal.

Men hvor mye mer koster dermalogica i butikkene enn på nettet ?

Dermalogica koster nesten det dobbelte i Norge. Du sparer MYE penger på å kjøpe det over nett.

Ett eks. er Dermalogicas deodorant. I Norge koster den 350 kr. over nett 135 kr.

Gjest Ethereal
Skrevet

Du sparer mest på de største størrelsene, og ikke så mye på rensen i forhold til kremene. For 104ml krem betaler jeg ca 400 på nett, i underkant av 600 hos hudpleier.

Stor rens (Ultracalming) kostet ca 360 på LF, 420 eller 430 hos hudpleier.

Skrevet

Dermalogica koster nesten det dobbelte i Norge. Du sparer MYE penger på å kjøpe det over nett.

Ett eks. er Dermalogicas deodorant. I Norge koster den 350 kr. over nett 135 kr.

woohaaa... Norge er så dyrt :evil:

Gjest Ethereal
Skrevet
[Ett eks. er Dermalogicas deodorant. I Norge koster den 350 kr. over nett 135 kr.

Den kostet 270 sist jeg sjekket, hos SN betalte jeg 140.

Skrevet

Den kostet 270 sist jeg sjekket, hos SN betalte jeg 140.

Jeg har sett den priset til 350 kroner men det er vel forskjell fra salong til salong i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...