Gå til innhold

Pris hundepass

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har passet to hunder for noen helt fremmede personer et par ganger nå. Det er en border collietispe på tre år og en liten cavalierhann på 8 år.
Hittil har jeg tatt en fast totalpris per gang, men jeg vurderer å gå over til en fast dagspris så det blir enklere for de å beregne hva det vil koste istedenfor å spørre meg hver gang.
Denne border collietispen har ekstremt mye energi, og krever ganske mye hver gang jeg passer den, både fysisk og mentalt, for at hun skal være grei å ha i hus. Cavalieren er ganske rolig, men kan bjeffe på endel lyder og drar da med seg border collien. Ellers er de stort sett ganske greie begge to.

Hvor mye ville dere tatt betalt per dag for å passe disse to? Evnt hvor mye ville dere betalt hundepasseren om dette var deres hunder?

På forhånd takk for svar!:)

Anonymous poster hash: 8ff56...699
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge varer turene? Er det like runder hver gang? Aktiviserer du dem? Leker og driver litt dressur etc? Bare går rolig med dem?

Anonymous poster hash: e440b...753
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge varer turene? Er det like runder hver gang? Aktiviserer du dem? Leker og driver litt dressur etc? Bare går rolig med dem?

Anonymous poster hash: e440b...753

Dagene er ganske forskjellige, men som regel blir det rundt en halvtimes tur om morgenen, og her jeg bor er det en stor inngjerdet hage, så de får gå ut og inn av huset så mye de vil når vi ikke er ute på tur. Deretter blir det gjerne en ganske lang tur litt senere på dagen. Alt fra 1-4 timer, alt ettersom hvor mye tid jeg har. Border collien krever i tillegg endel hjernetrim, så vi bruker endel tid på trening i løpet av dagen. Deretter blir det alt fra en halvtime til en times rolig tur på kvelden.

Anonymous poster hash: 8ff56...699

Gjest hells bells
Skrevet

Jeg ville ha betalt deg rundt 400-500 pr døgn. Det er ca det hundepensjonat koster for 2 hunder.

Jeg har bare en hund, men jeg bruker ikke hundepensjonatet i nærheten , får alltid et familiemedlem eller venner til å passe henne. Jeg betaler det samme til hundepasseren som pensjonatet koster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...