AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Jeg bare spør. Anonymous poster hash: f264a...589
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Det er i hvert fall færre kvinnelige eiendomsmeglere enn mannlige, noe som ikke syntes på studiet, da mange kvinner tar denne utdannelsen. Mange av kvinnene finner seg annen jobb/videre studier. De kvinnelige eiendomsmeglerne som er gode i jobben sin tror jeg har en fordel mange ganger. Bortsett fra når kvinner skal selge da. Kvinner vil ofte ha en mannlig megler...Anonymous poster hash: 9fb7e...10e 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Jeg har nettopp kjøpt en leilighet via en kvinnelig megler som har oppnådd gode salg for sine kunder. Så nei. Tror ikke det har med kjønn å gjøre.Anonymous poster hash: c7dfc...80f
Gjest Lilleminto Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Velger ikke bolig ut i fra hvilket kjønn megler har og som potensiell kjøper byr jeg kun på objekter jeg ser for meg en fremtid. Velger å tro at folk er såpass oppegående at de ikke byr mer enn de hadde tenkt på bakgrunn av meglers kjønn! Jeg byr ikke 50 tusen mer fordi jeg liker megleren, når alt kommer til alt er det markedet som setter prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå