AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Jada, her kommer enda en tråd om dette. Har i mange år vurdert dermaroller, men det har blitt mye fra og til, men nå vurderer jeg det igjen. Ønsker i utgangspunktet å bruke det på strekkmerker. Vet at jeg ikke kan bli helt kvitt dem, men en forbedring ville hjulpet mye på. Mine har dessverre ikke bleknet mye med tiden, og føler at de er svært skjemmende. (Nei, jeg bærer dem ikke med stolthet, bare så det er sagt!) Hva er fine erfaringer? Dermaroller, Swiss Clinic âme pure, whitelotus? Tar gjerne i mot anbefalinger til kremer, og serum. Anonymous poster hash: 8fc7a...edd
Gjest princess123 Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Skriver meg på her, trenger anbefalinger! Jeg har ikke noe uren hud, men har litt stygg hud syns jeg, da søsteren min klemte mye hudormer i ansiktet mitt når jeg var yngre, og har mange små "hull" eller småbulker i huden når man ser etter...
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Jeg bruker swiss clinic sin og er veldig fornøyd Bruker den mot røde merker I huden etter kviser og ser forbedring. Anonymous poster hash: bf817...d37
Underhuden Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Jeg ville ikke anbefalt dette til hjemmebruk, kun som salongbehandling. Dette er penetrering av huden og uten rett sterilisering/desinfisering kan man gjøre vondt verre. Denne behandlingen fungerer på den måten av man lager en kontrollert skade i huden slik at huden setter igang med å reparere seg selv. Dette er et ansvar det er tryggest å legge i hendene på en proffesjonell (altså hudterapeut), ikke noe man bør leke med hjemme.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Det er ikke noe problem å gjøre det hjemme. Å gjøre det i salong kommer til å bli dyrt for man må jo holde på i en god stund før man ser resultatet. Både jeg og flere jeg kjenner bruker dette hjemme og er null stress Men man må følge bruksanvisningen til punkt og prikke. Må også desinfiseres før bruk. Pøs på med masse fukt etter for du blir veldig stram i maska Anonymous poster hash: 209b0...e40
Tigerstaden Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Jeg er superfornøyd med swissroller, har 0.5 mm. Jeg bruker det til å fjerne kvisearr fortere og for å finere hustekstur. Huden min skinner mer etter at jeg har begynt å bruke den, hvis det gir noen mening. Very happy 🙊
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har SwissClinic sin, 1.0 mm - bruker den i ansiktet. Huden min tåler mye, så er ikke noe problem. Eneste som er irriterende er at SwissClinic (mulig også andre har det slik, men jeg har bare spurt SC), ikke har laget rolleren slik at den er ment å kunne ligge i desiniserende middel. De sier en kun skal spraye rolleren forsiktig, men jeg vil jo helst at den skal ligge en 10 - 15 minutter direkte i middelet... Resultatet er at rolleren "squeker", altså lager en pipelyd, når jeg nå bruker rolleren. Anonymous poster hash: 7eab9...24c
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har SwissClinic sin, 1.0 mm - bruker den i ansiktet. Huden min tåler mye, så er ikke noe problem. Eneste som er irriterende er at SwissClinic (mulig også andre har det slik, men jeg har bare spurt SC), ikke har laget rolleren slik at den er ment å kunne ligge i desiniserende middel. De sier en kun skal spraye rolleren forsiktig, men jeg vil jo helst at den skal ligge en 10 - 15 minutter direkte i middelet... Resultatet er at rolleren "squeker", altså lager en pipelyd, når jeg nå bruker rolleren. Anonymous poster hash: 7eab9...24c Samme problem har jeg å. Vil jo helst at den skal være 100% ren før jeg bruker den. At den lager litt lyd (høres ut som knirkelyd) for så være. Blir den sløvere får jeg bare kjøpe ny.Anonymous poster hash: 209b0...e40
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har nå bestilt fra swiss clinic. Jeg har ikke bestilt med desinifiseringssprayen, noe som jeg nå skjønner var litt dumt. Er det mulig å kjøpe dette et annet sted, helst da noe som kan brukes i ansikt og på rolleren? Takker for tips Anonymous poster hash: c1265...a24
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #10 Skrevet 11. mai 2015 Meg over er forresten ikke TS, ikke meningen å kuppe tråden:) Anonymous poster hash: c1265...a24
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #11 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har nå bestilt fra swiss clinic. Jeg har ikke bestilt med desinifiseringssprayen, noe som jeg nå skjønner var litt dumt. Er det mulig å kjøpe dette et annet sted, helst da noe som kan brukes i ansikt og på rolleren? Takker for tips Anonymous poster hash: c1265...a24 Du kan kjøpe en svær flaske med desiniserende middel til 100-lappen på ethvert apotek... Må nesten desiniserende den godt, så da får jeg bare leve med at den squeker... Anonymous poster hash: 7eab9...24c
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #12 Skrevet 11. mai 2015 Du kan kjøpe en svær flaske med desiniserende middel til 100-lappen på ethvert apotek... Må nesten desiniserende den godt, så da får jeg bare leve med at den squeker...Anonymous poster hash: 7eab9...24c Er dette veldig hardt for huden, eller går det greit? Anonymous poster hash: c1265...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå