AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Fun Light Bringebær på Rema 1000 var priset til kr 17, jeg synes det var så billig og tenkte at hylleprisen sikkert var feil, er det noen som vet? Jeg hadde ikke med så mye penger og turte derfor ikke kjøpe den. Det var lang holdbarhet så det kan ikke være pga. datoen heller. Koster den virkelig ikke mer enn 17 kr nå? Koster de ikke vanligvis 35-40 kr? Anonymous poster hash: b1e3c...b0e
Olaf Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Jeg har sett at det er veldig variasjon på prisene til Fun Light, på Meny ligger noen smaker på rundt 25,- mens andre på 40,-
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Rema1000 har jevnlig tilbud på diverse dagligvarer. Er ikke verre enn p ta den med til kassen å spørre om den er på tilbud. Anonymous poster hash: 9c2dc...f85
Gjest Ennasus Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Jeg tror den er billigere. På min lokale coop extra koster bringebær 22kr mens eple og pære/mango og lime koster 45, og wild berries koster 35.
Zzyzx Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Hylleprisen var sannsynligvis riktig. Rema skifter ganske ofte priser på ting, og noen ganger kan man finne skikkelige kupp. Det er heller ikke annonsert. Liten pose ostepop har f.eks. kostet 11 kroner i ukesvis nå, jeg regner med det er fordi den er en del av handlevogna som det gjøres pristester på. Sikkert ikke umulig at akkurat den Fun Lighten er billig pga det samme. Og da stemmer det bra med at den er billigere enn de andre i flere butikker. Uansett så er det bare å spørre de ansatte, så slår de den inn i kassa for en prissjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå