AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Jeg er ekstremt plaget med svette under armene. Det lukter ikke så ille, men det er kjedelig med våte flekker på genseren. Er kvinne, 30 år, slank, renslig og har prøvd de produktene som apoteket har anbefalt (f.eks Aco, aluminiumsklorid osv) Har også prøvd Yerka og diverse andre dyre produkter, uten hell... Så er det noen som har et godt råd eller to mot svette. Ps: Selv om keg føler jeg er plaget av svetten nesten hele dagen, så synes jeg det er verst rett etter at jeg har dusjet og kledd på meg, og mens jeg er blant folk (på jobb).Anonymous poster hash: 92b3d...0bb
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Gå og snakk med legen din. Dette er langt over normalen for svetteplager, så en sjekk kan være på sin plass. Anonymous poster hash: 45482...8df 1
SRC Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Gå og snakk med legen din. Dette er langt over normalen for svetteplager, så en sjekk kan være på sin plass.Anonymous poster hash: 45482...8df Enig. Vet du kan få botox under armene, det skal vare i opptil 6 måneder. Forloveden min var mye plaget, men er helt tørr etter botox Ganske dyrt, men det var det eneste som hjalp.
peppermyntete Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Gå og snakk med legen din. Dette er langt over normalen for svetteplager, så en sjekk kan være på sin plass.Anonymous poster hash: 45482...8df Eh, så unormalt er det da vel ikke å svette en del? I familien min er vi mange kvinner som alltid har gjort det, ingen av oss feiler noe medisinsk.
Gjest imperio Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Dersom det ikke ligger noe medisinsk bak så burde du prøve "Stop 24", reseptfritt på apoteket. Ellers så burde gå for en antiperspirant, for det forhindrer svette og ikke dekker over lukten.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #6 Skrevet 18. april 2015 Stopp 24 funker ikke i det hele tatt på så store svetteplager. Jeg var enormt plaget av svette før, men jeg ble helt kvitt problemet etter første påføring av "aluminiumklorid" fra apoteket. Jeg trenger kanskje 2 oppføringen i året og jeg er ALDRI våt under armene lengre. Jeg bruker vanlig dei ellers, for lukten sin skyld. Men husk p følg bruksanvisningen, da det er sterke saker. Hilsen ei på 30 år som virkelig hadde enormt problem med svette førAnonymous poster hash: 2e55b...299
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #7 Skrevet 19. april 2015 skriver under på svaret til anonym #6 ang. aluminiumsklorid fra apoteket. Svir og klør som et helvette når jeg tar det på, men er knusktørr under armene uansett hvor mange mil jeg løper på mølla. Anonymous poster hash: bdc70...43c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå