Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2004 #1 Skrevet 23. august 2004 Nå har vi de siste dagene forspist oss på selvdyrket fennikkel, knutekål og squash. Selvdyrkede grønnsaker er som snop. Ikke har jeg jobbet meg ihjel i hagen heller. Gleder meg allerede til neste sommer Tror jeg skal utvide sortimentet litt.
Gjest Nigella ul Skrevet 23. august 2004 #2 Skrevet 23. august 2004 Nå ble jeg imponert! Fennikel hørtes fristende ut. Er det spesielt godt klima der du bor, eller er det enkelt å få til? Jeg får frem salat, purre og jordbær.
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2004 #3 Skrevet 24. august 2004 Fennikkel er veldig enkel å få til. denb er litt treig til å begynne med men så vokser den nesten ut av sitt gode skinn.
Snuppa Skrevet 24. august 2004 #4 Skrevet 24. august 2004 Dere må bare prøve tomater. Kjøp ferdige planter om våren og sett de i solveggen. Du får de søteste og herligste tomater du kan tenke deg!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2004 #5 Skrevet 24. august 2004 Dere må bare prøve tomater. Kjøp ferdige planter om våren og sett de i solveggen. Du får de søteste og herligste tomater du kan tenke deg!!!!! Mine er bare grønne de...? Og til trådstarter: hvordan bruker du knutekål? Hadde aldri sett dem før de plutselig dukket opp i min lokale Mega butikk her om dagen.
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2004 #6 Skrevet 24. august 2004 Og til trådstarter: hvordan bruker du knutekål? Hadde aldri sett dem før de plutselig dukket opp i min lokale Mega butikk her om dagen. har brukt knutekålen i wok, og som sncks i lag med dip. Når den er ca knyttnevestor er den litt søt på smak og bare helt nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå