AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Jeg har vunnet en sak i HTU, og det står at: - *** skal betale meg *** med tillegg av forsinkelsesrente fra avgjørelsens oppfylelstidspunkt og frem til betaling skjer. Så står det at oppfylelsesfristen er 2 uker fra avgjørelsen er forkynt. Videre står det Avgjørelsen regnes som forskynnt for deg den 16.04.2015. At avgjørelsen er forkynt vil si at du har mottatt den, slik at du kan gjøre deg kjent med innholdet. Både leietaker og utleier må bekrefte at avgjørelsen er mottatt. Vennligst fyll ut og returner vedlagte kvittering til HTU snarest mulig, senest innen 20.04.2015. Hva betyr dette? Når er oppfyllelsespunkt? At han skal betale meg fra 16/4 og at forsinkelserente begynner og løpe fra 16/4? Eller fra 20/4? Jeg skjønte ikke helt dette? Anonymous poster hash: 64d60...0c2
SiMa Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Han skal betale deg senest 30/4. Hvis han ikke har betalt innen denne fristen løper forsinkelsesrente. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Takk Anonymous poster hash: 64d60...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå