Gå til innhold

Kunne du ha tenkt deg et slikt program i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Japanerne er kjent for sine vanvittige gameshow som går langt over streken for hva vi er vant til her til lands.

Nå dukker dette programmet opp, som rett og slett er "Handjob karaoke". Deltakerne (guttene) skal fremføre en sang etter beste evne, samtidig som de blir runket av en kvinne. Sangkvaliteten er som forventet.....

http://www.liveleak.com/view?i=48a_1429145721

Er dette noe vi burde hatt i Norge? Personlig mener jeg Paradise Hotel langt på vei ikke er noe bedre....

Anonymous poster hash: 6c054...6bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søppel-tv. Tommelen ned fra meg. :glare:

• Liker 2
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Nei vi har nokk søppel-tv som der er.

Skrevet

Æsj, hva faen? Jeg har ingen behov for å få noe slikt presset opp i trynet. Hvis det skulle gått i Norge, måtte det ha gått på nattestid på en egen kanal, slik at ingen barn eller andre som ikke vet hva det er hadde slumpet til å steppe innom.

Skrevet (endret)

Japanerne er kjent for sine vanvittige gameshow som går langt over streken for hva vi er vant til her til lands.

Nå dukker dette programmet opp, som rett og slett er "Handjob karaoke". Deltakerne (guttene) skal fremføre en sang etter beste evne, samtidig som de blir runket av en kvinne. Sangkvaliteten er som forventet.....

http://www.liveleak.com/view?i=48a_1429145721

Er dette noe vi burde hatt i Norge? Personlig mener jeg Paradise Hotel langt på vei ikke er noe bedre....

Anonymous poster hash: 6c054...6bb

Det kan så være, men da er vel ikke akkurat løsningen å få flere slike søppel programmer på tv vel?

Å se på tv i den senere årene har blitt en tragikomisk geie i seg selv for uansett hva en slår over på så er det jo bare viss vass av realety som slankeprogrammer, programmer med 30 folk på en øy som skal prøve å ikke drepe hverandre og bli kannibaler (ja satt på spissen), knulling og drikking i ph osv, osv, men balansen er dog ikke et nytt dritt program for å lage toppen på kransekaken i form av sædsprut og dårlig sang igjennom tv ruten.

Endret av skreppamedleppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...