AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Ser at det er en annen Barcelona tråd her men finner ingen konkrete tips der. Saken er at vi skal på vår første tur sammen neste uke. Vi har aldri reist sammen og jeg er selvfølgelig super spent og vil at turen skal bli bra. Jeg er veldig jentejente og han veldig guttegutt. Så jeg lurer på om dere har tips til hva vi kan gjøre bortsett fra shoppe! Er så redd for at han kommer til å kjede seg da han er veldig glad i aktiviteter. Tips til resturanter og ting å gjøre mottas med stor takk! Anonymous poster hash: 3961b...715
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Ts her! Er det noe vits å pakke bikini og sommerkjoler? Noen som har erfaring med temperatur og vær i slutten av april?Anonymous poster hash: 3961b...715
Avi Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Kunne sånn Segway-tour vært noe for dere? http://www.barcelonasegwaytour.com/en/ Da jeg var der på den tida her i fjor så kunne jeg gå i shorts og t-skjorte, og mange solte seg på gresset. Jeg vet ikke hvordan vannet var dessverre, var ikke på stranda.
Aviale Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Sagrada familia må dere få med dere! Selv om dere ikke er interessert i kirker/kunst generelt så tror jeg det vil være en opplevelse. Ja, den ser mest ut som en termitt-tue utenfra, men den er helt annerledes inni, faktisk veldig moderne selv om den ble tegnet for 200 år siden. Matmarkedet Boqueria (eller noe i den duren) er også artig å få med seg, masse frisk frukt og lokale varer. Og tapas! Bare ikke gå i norsk middagstid, men på kvelden. De lokale spiser tapas ved bardisken, sittestedene er mest for turister. Vil dere ha billig mat er 13-15 tidspunktet å spise på, da har mange restauranter menu del dia som er en 3-retters meny (ofte med flere valg) til 10-15 euro. Jeg kan også anbefale restauranten Rosa Negra, de hadde kjempegod meksikansk mat.
Gjest Solstråla88 Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Sagrada familia må dere få med dere! Selv om dere ikke er interessert i kirker/kunst generelt så tror jeg det vil være en opplevelse. Ja, den ser mest ut som en termitt-tue utenfra, men den er helt annerledes inni, faktisk veldig moderne selv om den ble tegnet for 200 år siden. Matmarkedet Boqueria (eller noe i den duren) er også artig å få med seg, masse frisk frukt og lokale varer. Og tapas! Bare ikke gå i norsk middagstid, men på kvelden. De lokale spiser tapas ved bardisken, sittestedene er mest for turister. Vil dere ha billig mat er 13-15 tidspunktet å spise på, da har mange restauranter menu del dia som er en 3-retters meny (ofte med flere valg) til 10-15 euro. Jeg kan også anbefale restauranten Rosa Negra, de hadde kjempegod meksikansk mat. Bare husk å bestille billetter på forhånd, vi ville veldig gjerne inn, men 7 timer i kø fristet ikke. Med forhåndsbestillt billett var køen "bare" 1,5 time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå