Gå til innhold

var det på ordentlig eller bare prat på grunn av drikking ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden var jeg hos en kompis som jeg har kjent i snart 4 år.

Vi satt og pratet til langt på natt. Han spurte meg om vi kunne begynne å date og jeg sa at det ville jeg gjerne.

Nå er det snart en uke siden og han har ikke sagt noen ting om det ennå.

Så nå lurer jeg veldig på inni hodet mitt om han sa det fordi han har lyst eller om det bare var noe han sa på grunn av at vi hadde drukket.

Holder på å bli gal. Jeg tør ikke spørre om det heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme opplegg her. En påjobben sa han likte meg påtlf i fylla,har ikke sagt noe i ettertid så jeg tror at det kanskje bare var fylleprat, hvis han hadde vært interessert på ekte så hadde han vel tatt kontakt i ettertid i edru tilstand?

AnonymBruker
Skrevet

Hallo, regelen er jo at SANNHETEN får man høre fra barn - og fulle folk!

Ingen sier noe sånt om de ikke har et reellt snev av ønske om å gjennomføre det/mene det/føle det.

Mest sannsynlig sitter guttene deres på andre siden og er kjempe nervøse for at de ødela noe ved å si det, og ikke tør å ta det opp selv i ettertid om dere selv ikke tar det opp!
Hopp i det jenter, ingenting farlig med å si "Du, skal vi ta den daten du snakka om eller? :) " Det er 1% sjanse for at han sier nei, og hvis han gjør det så kan du si "Åja så det var bare fyllaprat da, hehe, ok da glemmer vi det, your loss" :)

Anonymous poster hash: b6408...3d3
  • Liker 17
Skrevet

Han tenker nok at han kanskje dummet seg litt, så han tør vel ikke helt å gjøre noe med det. Gjør som anonym over her foreslår!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ølbrillene kom på :)

Anonymous poster hash: 9632b...334

• Liker 1
Skrevet

Ingen sier noe sånt om de ikke har et reellt snev av ønske om å gjennomføre det/mene det/føle det.

Mest sannsynlig sitter guttene deres på andre siden og er kjempe nervøse for at de ødela noe ved å si det, og ikke tør å ta det opp selv i ettertid om dere selv ikke tar det opp!

Hopp i det jenter, ingenting farlig med å si "Du, skal vi ta den daten du snakka om eller? :) " Det er 1% sjanse for at han sier nei, og hvis han gjør det så kan du si "Åja så det var bare fyllaprat da, hehe, ok da glemmer vi det, your loss" :)

Enig med denne. In vino vertitas - gammelt visdomsord. Ta sjansen, ellers kommer du bare til å gruble. Synest det var gode forslag på hvordan du kan formulere deg og hva du eventuelt skal si om du får et nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Send han melding og si du håper han er med på en øl til helga! :) Så flørter du og han skjønner tegninga.

Anonymous poster hash: f7a10...5bd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drikk dere full en gang til! :jepp: Neida, men er det ikke fra barn og fulle folk man får høre sannheten da?^^, Og synes nå bare du skal spørre, om det virkelig bare var fylleprat så er han nå vennen din og forhåpentligvis har forståelse for at du vil ha en oppklaring.

Anonymous poster hash: 30f43...05c
Gjest krokodillen
Skrevet

Hallo, regelen er jo at SANNHETEN får man høre fra barn - og fulle folk!Ingen sier noe sånt om de ikke har et reellt snev av ønske om å gjennomføre det/mene det/føle det.Mest sannsynlig sitter guttene deres på andre siden og er kjempe nervøse for at de ødela noe ved å si det, og ikke tør å ta det opp selv i ettertid om dere selv ikke tar det opp!Hopp i det jenter, ingenting farlig med å si "Du, skal vi ta den daten du snakka om eller? :) " Det er 1% sjanse for at han sier nei, og hvis han gjør det så kan du si "Åja så det var bare fyllaprat da, hehe, ok da glemmer vi det, your loss" :)Anonymous poster hash: b6408...3d3

Lev gjerne i troa at man hører sannheten fra fulle folk. Trodde voksne oppegående mennesker visste bedre. Fyllevas har ingenting med sannhet å gjøre nødvendivis

AnonymBruker
Skrevet

Dersom dere er venner og han har gjort utrykk for at han ønsker noe mer (om så det bare er i fylla) er det jo helt naturlig at du ønsker å vite om det er sant. Dersom du ikke tørr er det jo bare å skyle det under "for vennskapetsskyld. Du kan jo spørre han om han husker at han inviterte deg med på date (å spille litt dum i like tilfeller skader ikke). Dersom han svarer nei kan du jo bare le det bort, hvis han svarer ja spørr du bare som han mente det eller ikke.

Slike ting er kjempeskummelt å spørr som, men du kan jo ikke annet enn å hive deg uti det. Dersom han ikke mente noe med det vil han jo ikke ta det ille opp dersom du ønsker oppklaring. Er bare å fake at du heller ikke ønsker noe mer. Dersom han mente det er det supert, du viser interesse og det blir vinn vinn for begge :danse:

Anonymous poster hash: 20fb6...c28
AnonymBruker
Skrevet

Du kan trygt anta at det kun var fyllerør. Dessuten, fortjener du ikke en mann som tør stå opp for seg selv og dine følelser når han er edru?

Anonymous poster hash: 25084...1b1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville spurt om å treffes en dag. Han er nok bare redd for å ha ødelagt noe med å si det eller så er han sjenert og redd for avvisning.

Anonymous poster hash: a37fa...2db
Skrevet

Har du gjort noe med dette, TS? :)

Hilsen nysgjerrig sjel som elsker romantiske ting.

FML... jeg har blitt en håpløst romantiker.

Skrevet

Han tenker vell det samme som deg.

Det var fylleprat fra din side, og siden du ikke har sagt noe, så tar han det som "bevis" på at det var det, og dere begge ender opp med å aldri date. ^^

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Nå skal jeg ikke drepe alle forventninger og håp. Men dette ordtaket på norsk er ikke til å stole på, og er ingen regel. Fulle folk er kåte, de søker bekreftelse, de projiserer følelser og lengsler til et objekt som er tilgjengelig der og da. Ofte. Men ikke alltid.

Skrevet

Nei uff, ikke si "your loss" Hvis det skulle gå sånn. Det høres superbitchy ut :O

Skrevet

Nei uff, ikke si "your loss" Hvis det skulle gå sånn. Det høres superbitchy ut :O

Kommer an på hvordan det blir sagt, med glimt i øyet kan det være helt greit å si synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på hvordan det blir sagt, med glimt i øyet kan det være helt greit å si synes jeg.

Smaken er som baken :)

Skrevet

først så ber om han om å date deg

så må du mase om når det blir?

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde nylig det samme med en fyr jeg har hatt kontakt med tidligere.

han ringte meg en lørdag formiddag,(for første gang på over 1 år!!!) og lovet meg middag,sa han elsket meg og at fra nå av var det oss to.Dagen etter skulle han hente meg på jobb og kjøre meg til leiligheten hans der vi skulle spise og kose oss.

Dagen etter var han sunket i jorden.Ingenting skjedde.

Dette er nå 1 mnd siden.Har ikke hørt noe mer fra ham.

Han har snart bursdag og jeg har IKKE tenkt å gratulere ham med dagen.Synes han har oppført seg jævlig dårlig.

Anonymous poster hash: 862ba...a98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...