AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg har et latterlig enkelt spørsmål, men siden jeg ennå holder på med utdannelsen min og aldri har betalt skatt, forteller jeg meg selv at det går bra at jeg ikke vet dette ennå Når man ser oversikter over gjennomsnittlig lønn i enkelte yrker eller folk prater om hvor mye de tjener... Da er det bruttolønn man prater om, sant, altså lønn før skatt? Eller netto, lønn etter skatt? Anonymous poster hash: 943a7...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #2 Del Skrevet 16. april 2015 Brutto = lønn før skatt Netto= lønn etter skatt Anonymous poster hash: aca88...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #3 Del Skrevet 16. april 2015 Brutto = lønn før skatt Netto= lønn etter skatt Anonymous poster hash: aca88...a9f Misforstod deg visst litt........Men ja det er bruttolønn når det står hvor mye man kan tjene i ulike yrker. Det er individuelt hvor mye man betaler i skatt. Anonymous poster hash: aca88...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #4 Del Skrevet 16. april 2015 For å svare deg, siden AB ikke klarte, så er det som regel bruttolønn som nevnes. Anonymous poster hash: 9b010...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #5 Del Skrevet 16. april 2015 Man snakker om lønn før skatt. Skattetrekket vil avhenge fra person til person. Anonymous poster hash: 004b2...727 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #6 Del Skrevet 16. april 2015 Tusen takk for svar! Var det jeg regnet med, men tenkte det var lurt å spørre for sikkerhets skyld. Anonymous poster hash: 1f7f8...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå