Gå til innhold

Billige fake designer bags her

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Noen som har bestilt her fra www.replicasi.com? veskene er mye billigere her enn noen andre steder og de ser kjempe bra ut. billig frakt og sånt også. nesten som sn, med base i asia. Vurdere å bestille herfra. tror de hjelper til med toll og sånt. tror kanskje de skriver ned verdien. litt usikker. tenkte å sende en mail og spørre.

Videoannonse
Annonse
Gjest bertine(ikke innlogget)
Skrevet

hei, kul side! send meg en pm når du finner ut om frkt og toll osv!!

klem bertine

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor vil dere ha fake designevesker?

Slike kopier ser aldri ordentlig bra ut, de som vet hvordan ekte ser ut vil alltid se at de er fake, og stort sett alle andre også.

Men det jeg lurer mest på er hvorfor det er så viktig å ha et designermerke at man kjøper seg en dårlig kopi?

Man lurer ingen med disse veskene!

Skrevet
Hvorfor vil dere ha fake designevesker?

Slike kopier ser aldri ordentlig bra ut, de som vet hvordan ekte ser ut vil alltid se at de er fake, og stort sett alle andre også.

Men det jeg lurer mest på er hvorfor det er så viktig å ha et designermerke at man kjøper seg en dårlig kopi?

Man lurer ingen med disse veskene!

Er ganske lei av gjester som ikke har guts nok til å logge seg inn eller bruke nick når de er inne for å kritisere hva andre vil ha og bruker. Jeg bruker ikke fake designerbags, men gidder heller ikke å bry meg om at 80% av "deisgner veskene" er fake.

Jeg ha to ekte vesker og har en venninde som har flere falske, å noen ser faktisk sikkelig fake ut.. Men noen er faktisk 100% replika, altså de er identiske..Jeg har en ekte speedy 30 , hun en fake, eneste som er forsjellen er kvitteringen og ekthetsbeviset mitt..

Uansett, jeg forstår at mange synest at designer veskene er flotte men ikke har råd til ekte. Hvorfor ikke kjøpe billige replika da?? De fleste er jo dønn like??

Det handler faktisk ikke om å lure noen, men å ha en kul veske som en virkelig liker!

Det jeg vil fram til er at fake faktisk kan se ordentlig ut..

Gjest Lilleulv
Skrevet

er det noe jeg bryr meg mindre om så er det hva slags merke det er på veska mi eller andres :)

Skrevet

Hva er egentlig poenget med fake...?

Skrevet
Hva er egentlig poenget med fake...?

Det er jo en kjensgjerning at (dyre) designere gjerne er flinke til å designe :ler: Av det kan man jo slutte seg til at kopiene også er fine..

Personlig ville jeg heller hatt en fake LV-veske enn ekte, men det er nok fordi jeg ikke ville gått med en slik om den så var gratis..

Skrevet

Synes ikke de var så billige til å være fake.

Angrer på at jeg ikke kjøpte en fake veske blant alle "designerne" rundt Colosseum på bryllupsreisa vår...

Det hadde i alle fall vært en veske med litt historie... :hjerter:

Fru Nitha

Skrevet

hvis noen vil ha fake er vel det greit,hvis du ikke liker det så la vær da. blir bare irritert over folk her noen ganger.

det var et tips fra trådstarter til de som ønsker det!!!!

Skrevet
hvis noen vil ha fake er vel det greit,hvis du ikke liker det så la vær da. blir bare irritert over folk her noen ganger.

det var et tips fra trådstarter til de som ønsker det!!!!

Helt enig.

Dritt lei gjestene som ikke tør å vise sitt eget nick når de vil slenge litt med leppa her.

Jeg har heller ikke nick nå, er ikke registrert men s kommer ikke jeg inn for å lage litt slim på en tråd heller.

Vi som vil ha fakes kjøper det selvom dere grinebitere liker det eller ei :)

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Jeg synes de veskene her var veldig bilige jeg. I forhold til andre nettbutikker som har blitt postet her. Jeg skal si ifra om frakt og sånne ting når jeg får vite det.

Folk får like hva de vil. Jeg startet denne tråden her fordi jeg ville vite om noen som hadde bestilt herfra. Og at jeg ville dele den sida med noen som evt også ønsker å kjøpe billige vesker. Folk kjøper fake for de kanskje ikke har råd, eller syns at det er bortkastet penger å kjøpe ekte, som er kjempe dyre, og dessuten så har de veskene kjempe fine former. Veldig lekkert design. Hvor mange tror du egentlig har råd til ekte? 80-90% av folk på gata som har designer vesker er fake. Så lenge de fake er lagd av bra kvalitetstoff så er det det viktigste.

Noen som har tenkt å bestille derfra?

Gjest Anonymous
Skrevet
Noen som har bestilt her fra www.replicasi.com? veskene er mye billigere her enn noen andre steder og de ser kjempe bra ut. billig frakt og sånt også. nesten som sn, med base i asia. Vurdere å bestille herfra. tror de hjelper til med toll og sånt. tror kanskje de skriver ned verdien. litt usikker. tenkte å sende en mail og spørre.

Tenkte bare gjøre oppmerksom på at det er ulovlig å importere fake merkevarer til Norge, så om pakka de blir stoppet i tollen vil den bli destruert og du kan risikere en anmeldelse...

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenkte bare gjøre oppmerksom på at det er ulovlig å importere fake merkevarer til Norge, så om pakka de blir stoppet i tollen vil den bli destruert og du kan risikere en anmeldelse...

Tenkte at jeg skulle gjøre deg oppmerksom på at det driter jeg i :flekke:

Skrevet

Tenkte at jeg skulle gjøre deg oppmerksom på at det driter jeg i :flekke:

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet

er det derfor de selger de i butikker på storsenteret og sentrum der jeg bor???

Skrevet

Jeg har en Prada-veske som er kjøpt på gata i Roma, så jeg vet jeg nå kaster sten i glasshus, men:

Jeg synes faktisk egentlig at dette er en skikkelig bedriten industri. Det er stjeling av design, av idèer og produksjon. Dessuten selger man noe mer enn et produkt, man selger et meta-produkt i aller høyeste grad. Jeg synes det ser helt latterlig ut med alle Luis Vutton-kopiene som florerer.

Og jeg synes kommentarer som dette (under) er helt lavmål!!! Gjest kom med en saklig opplysning og får svar som er helt latterlige!

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet

er det derfor de selger de i butikker på storsenteret og sentrum der jeg bor???

De selger nok ikke vesker det står "Prada" på, men muligens en som ligner, og det står "Gusta" eller no' på...

Da er det ikke en kopi, men en etterligning, og det er ganske stor forskjell!

Gjest anne på landet
Skrevet

De selger nok ikke vesker det står "Prada" på, men muligens en som ligner, og det står "Gusta" eller no' på...

Da er det ikke en kopi, men en etterligning, og det er ganske stor forskjell!

men det er da ikke det vi diskuterer her da.

hvis dere har så lyst til å diskutere dette så åpne en tråd om det da vel :)

Skrevet
Jeg har en Prada-veske som er kjøpt på gata i Roma, så jeg vet jeg nå kaster sten i glasshus, men:

Jeg synes faktisk egentlig at dette er en skikkelig bedriten industri. Det er stjeling av design, av idèer og produksjon. Dessuten selger man noe mer enn et produkt, man selger et meta-produkt i aller høyeste grad. Jeg synes det ser helt latterlig ut med alle Luis Vutton-kopiene som florerer.

Og jeg synes kommentarer som dette (under) er helt lavmål!!! Gjest kom med en saklig opplysning og får svar som er helt latterlige!

Bedriten industri??

Hallo?

Så du synest ikke at designer folka som lager rådyre vesker nettop fordi de heter LV, Prada , Gucci osv er en bedriten industri?

Det er slike folk som lager større klasseskille, snobber som skor seg på rådyre merker som de aller aller fleste mennesker ikke har råd til. Grunnen til at det er så himla dyre er nettop fordi at designerene ikke vil at den normale "kari nordmann" skal gå med deres vesker å lage merket mindre ekslusivt..

Ja ,jeg har selv en ekte LV veske som jeg fikk i gave med mannen min fordi jeg hadde siklet sååå lenge etter en LV speedy, men kunna heller venta noen mnd. nå er kopiene så bra at det er nesten umulig å se forskjell..

Uansett jeg bruker heller ikke veska lenger, litt fjortiss faktor nå..

Skrevet

Bedriten industri??

Hallo?

Så du synest ikke at designer folka som lager rådyre vesker nettop fordi de heter LV, Prada , Gucci osv er en bedriten industri?

Det er slike folk som lager større klasseskille, snobber som skor seg på rådyre merker som de aller aller fleste mennesker ikke har råd til. Grunnen til at det er så himla dyre er nettop fordi at designerene ikke vil at den normale "kari nordmann" skal gå med deres vesker å lage merket mindre ekslusivt..

Dette tror jeg er ukas dummeste innlegg!

Nei, jeg synes ikke de som originalt lager disse veskene er en bedriten industri fordi ikke hvermansen har råd til varene. Like lite som jeg synes at Mercedes er en bedriten bilprodusent fordi ikke alle har råd til bilene deres. Synes du at man kun skulle produsert Lada?

Klasseskiller i samfunnet bygger nok på andre ting enn hvem som har råd til en designveske eller lignende. Det er vel elementær sosialøkonomi? Forholdet mellom produksjon, omsetning, fordeling og forbruk av samfunnets goder er nok litt mer komplisert enn som så. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...