AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Del Skrevet 16. april 2015 Har bestilt noen varer fra netonnet, med faktura. Varene er kommet, men har ikke fått faktura. Har kontaktet netonnet, de sier jeg må kontakte resurs bank for å få denne. Har kontret med at jeg formoder at netonnet som selger skaffer til veie min faktura snarest slik at jeg kan få betalt. Svaret jeg fikk da var at systemene var ulik, men jeg kunne bare sende personnummeret mitt i mail til netonnet så skulle de ta kontakt med resurs bank for å finne fakturaen. Dette nektet jeg, da jeg allerede har opogitt personnr da jeg handlet varene, og resurs bank har allerede kredittvurdert meg, fikk gjenpart i går. Åh! At ting kan være så tungrodd! Grunnen til at jeg handlet der var at varen var billigst der. Og gratis frakt. Grunnen til at jeg valgte faktura er fordi de en gang tidligere reserverte et beløp på mitt visa to ganger, og det tok 3 uker før jeg fikk pengene synlig på konto igjen. Etter å ha mast minst 30 ganger der de skyldte på banken min, men banken skylte på selger, til slutt måtte banken kontakte dem for å få pengene frigit. Derfor betaler jeg ikke med kort der lengre. Og etter dette sirkuset kommer jeg ikke til å handle på netonnet heller flere ganger. De kan gjerne være billige, de har jo ikke brukt penger på et brukbart system. Måtte bare få det ut! Hva nå? Vente på regninga? Jeg nekter å kontakte resurs bank, og jeg nekter å oppgi personnr en gsng til. Flere som har dårlig erfaring med netonnet?Anonymous poster hash: 53646...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #2 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg har også bestilt varer fra netonnet ved et par anledninger. Jeg betalte med kredittkort uten noen problemer, og fakturaen lå som vedlegg til bekreftelsen på at varene var sendt (ePost) Jeg er godt fornøyd med netonnet. Gunstige priser og gratis frakt . Anonymous poster hash: ba3f9...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. april 2015 #3 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Sikker på at du ikke har fått fakturaen som vedlegg til mail, evt link til fakturaen, allerede? De er som regel veldig raske og påpasselige med å få sendt fakturaene, og de færreste sender den som papirfaktura i posten nå. Nesten alle steder jeg handler sender den som vedlegg pr email. Sjekk spam-post-filteret ditt, så den ikke har havnet der.... Synes forøvrig det er rart at de går ut og anbefaler deg å sende sensitiv informasjon som personnummer pr åpen email til faktureringsselskapet...? Det er jo ikke anbefalt av sikkerhetsgrunner. Endret 16. april 2015 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå