Chimay Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Skal snart til syden og kan tenke meg å ha en badeshorts til å bruke på stranden, istedenfor alltid å bruke bikini. Mane av shortsene til herre er skikkelig kule, så kunne tenke meg å bestille en herreshorts. Men hvordan er det med størrelsene? Jeg bruker L eller 40/42 i dame, hva blir det i herre?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Sikkert noen kvinnelige transvesitter her som kan svare deg. Mange av de tenner på å gå i manneklær og kan disse størrelsene på rams. Men jeg tror en tommelfingerregel er at du skal ca. 10 opp. Slik at 42 er 52 i herrestr. Osv. Sett på forumet her at det er koen transer som har handlet genser på Dressmann osv. De kan sikkert bekrefte dette nærmere. Kan hende du må prøve for å være sikker. Anonymous poster hash: d4d5f...faf
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Her blomstrer fordommene ser jeg. At kvinner handler genser på Dressmann gjør dem ikke til transer. Noen butikker har en liste over målene på de ulike størrelsene. Sjekk ut om det finnes slikt der du ønsker å kjøpe klær. Anonymous poster hash: a8cf3...c40 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå