Gå til innhold

Skravletråd januar-februar 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff da, det var kjedelig! Hvor langt er du på vei nå, da?

Jeg klør i fingrene etter å fortelle det til noen! Her er det bare jeg og mannen som vet det.

I følge app'en jeg bruker er jeg 8+5 :) (har ikke sjekka app'en på noen dager og trodde jeg var 9+et-eller-annet, så nå ble jeg faktisk litt skuffa/utolmodig :P Vil at de første 12 ukene skal gå raskt, sånn at jeg får senket skuldrene litt :P )

Hvor langt er du på vei? :blomst:

Videoannonse
Annonse
Gjest Marino
Skrevet (endret)

.

Endret av Marino
Skrevet

Ja, jeg vil også at de første 3 mnd skal gå skikkelig fort, så jeg kan senke skuldrene! Har lyst til å ta en test hver dag, bare for å se at det fortsatt er der! Har pcos, og legen min har alltid fortalt meg at jeg trolig ikke kom til å bli gravid uten hjelp, så vi er litt overrasket :P

Skrevet

Så utrolig gøy at dere har klart det uten hjelp! Det må være en enorm lettelse etter en sånn beskjed :)

Jeg har bestilt tidlig ultralyd i dag, bare for å se at det faktisk er noe der inne. Føler meg jo ikke så gravid. Bestilte også første svangerskapskontroll hos fastlegen i dag. Utrolig rart å si høyt til noen at jeg er gravid :blush:

Skrevet

Skjønner hva du mener! Jeg var nylig hos legen også, og hun begynte å snakke om jordmor og ultralyd osv, og jeg tenkte bare "til meg?" :P Hele greia føltes helt absurd!

Skrevet

Haha, ja, det er virkelig helt absurd. Føler at vi er medlem av en hemmelig klubb :fnise:

Skrevet

Henger meg på her jeg også :D Forløpig termin 28 januar :)

Skrevet

Ja! Jeg har lyst til å rope det ut til alle sammen, men samtidig er jeg skikkelig redd for å fortelle det også! Må nok holde meg litt til...Lurer på hvor lenge jeg skal vente før jeg sier noe til sjefen også! Nesten litt dårlig samvittighet, for jeg starta i ny jobb i februar!

Gjest Marino
Skrevet (endret)

.

Endret av Marino
Gjest Marino
Skrevet (endret)

.

Endret av Marino
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Termin 30.01 :-)

Uvant og litt skremmende, men koselig ;-)

Endret av ornelia
Gjest Marino
Skrevet (endret)

.

Endret av Marino
Skrevet

Man tenker at det er så lenge til, men så tenker man på at om nøyaktig ett år, så har babyen allerede rukket å bli noen måneder gammel. Det er så rart å tenke på.

• Liker 1
Skrevet

Neida, jeg vet jo at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet. Og jeg tror nok også det går helt fint! Har en veldig snill sjef :-)

Ja, om ett år har vi en baby!! :-D

Skrevet

Ja, jeg vil også at de første 3 mnd skal gå skikkelig fort, så jeg kan senke skuldrene! Har lyst til å ta en test hver dag, bare for å se at det fortsatt er der! Har pcos, og legen min har alltid fortalt meg at jeg trolig ikke kom til å bli gravid uten hjelp, så vi er litt overrasket :P

Hehe, vil teste hele tiden jeg også :P

Er 9+1 i dag (siden klokka er etter midnatt :P ) og har fortsatt ikke bestilt legetime. Skulle gjøre det i dag, men testene jeg har bestilt kom ikke og jeg føler at jeg trenger en fersk test som bekreftelse før jeg ringer :fnise:

Ellers er jeg skikkelig irritabel og i dårlig humør for tiden (mest når jeg er på jobb, for det er mye stress og dill) Kjenner meg rett og slett ikke som meg selv lenger :P

Gjest Marino
Skrevet (endret)

.

Endret av Marino
  • Liker 1
Skrevet

Blir spennende tider fremover :)

Gratulerer så mye! :D

Gjest Marino
Skrevet (endret)

.

Endret av Marino
Skrevet

Termin i slutten av januar... Føles helt rart å skrive det. Er 5+4. Har ikke vært hos lege enda, har dere?? Litt usikker på når man bestiller time. Leser på nett at man ikke får time før tidligst 8-9 uke. Lenge å vente... Håper bare alt går bra, jeg er konstant bekymret!!

Skrevet

Oi. Tilbake igjen. Så får vi håpe det varer. Sterk positiv test på kveldsurin nå. 😀 Terminen blir i starten av februar, husker ikke helt når jeg hadde mensen sist..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...