AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Hei dere! Jeg skal en weekend til et sted i nærheten av trollstigen, men pga benskade kan jeg ikke gå den lange turen opp til trollstigen men har veldig lyst til å oppleve noen fine naturpunkter i området som ikke krever timesvis med tung gåing! Det må være mulig å komme seg dit uten privat bil, enten ved kollektiv transport eller turfirmaer som arrangerer. Noen tips? Anonymous poster hash: 17f94...b34
Neutral90 Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Du kommer jo opp trollstigen med buss/bil, trenger ikke å gå. Fra parkeringen til utkikkspunktet er det en 5 minutters lett gange. Om du greier, er turen opp til rampestreken fin, med fantastisk utsikt. Ca 2 timer tur retur gåing. Det er satt op stålramper i de verste områdene. Ellers så kan jeg anbefale en tur til Geiranger, da med buss eller bil. I turistsessongen går det rutebusser. Åndalsnes er en koslig liten by, men ikke så mye å gjøre på over en hel helg. Om du er fit for det så arrangeres det rafting noen timer unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå