AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Hvor mange meldinger får dere vanligvis, hvor mange profilvisninger hver dag osv? Jeg er gutt, og opplever at sukker er noe man MÅ betale på, for i det hele tatt å få brukt tjenesten. Jeg ser ok ut, og har et fint bilde, en seriøs profiltekst etc.. Av en eller annen grunn, så føler jeg at "dersom denne profilen hadde vært en jente sin, ville jeg fått mange meldinger hver dag".. Stemmer den tanken? Får dere meldinger og interesserte gutter daglig? FYI: En gutt som plutseilg får en melding fra ei på sukker, uten selv å ha tatt kontakt først, blir antakeligvis helt over seg av begeistring, fordi det skjer normalt sett ikke. Det kan jeg signere på Anonymous poster hash: 6226a...e6a 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 FYI: En gutt som plutseilg får en melding fra ei på sukker, uten selv å ha tatt kontakt først, blir antakeligvis helt over seg av begeistring, fordi det skjer normalt sett ikke. Det kan jeg signere på Anonymous poster hash: 6226a...e6a Det kommer helt an på, noen får nok drøssevis av meldinger. Anonymous poster hash: 77743...b62 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Hm, da jeg var på sukker fikk jeg 10-20 meldinger om dagen. Flere var hyggelige, men de fleste var folk som trodde at de kunne sjekke meg opp ved å snakke dritt til meg, eller så ble de KJEMPESINTE hvis jeg ikke svarte, og var generelt ganske store drittsekker. Endte med at jeg bare meldte meg ut, for jeg orket ikke å skrive 20 hyggelige svar om dagen eller å få sykt mye dritt for å la vær. Desperate mannfolk kan visst være ganske ufine. Anonymous poster hash: 6993c...a19 7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Det kommer helt an på, noen får nok drøssevis av meldinger. Anonymous poster hash: 77743...b62 Av gutter på 30+ som ikke betaler for tjenesten? Tror du de gjør det? Det kan godt hende du har rett, men hvorfor? Anonymous poster hash: 6226a...e6a
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Jeg er på Sukker som 35-årig mann, og jeg ser det er et veldig lite mindretall av jenter som betaler for det, så det er tydelig en formening om gutta skal være pådrivere. Hender seg det detter inn ei melding fra ei dame ut av ingenting også, men det har enda ikke vært noen jeg har sett som interessant selv - og det kanskje slik de opplever det også. Jeg tror nok damer som ser ålreite ut eller bedre kan ta tiden til hjelp, og bare sortere det som kommer inn i en konstant strøm. Men damer som ikke er så heldige med utseendet sliter nok akkurat like mye som gutta. Jeg trenger ikke gå lenger enn til meg - jeg har jo et slags minimumskrav på damas utseende, og jeg kontakter jo ikke de som ikke når opp, selv om profilen deres for øvrig kan være en innertier. Anonymous poster hash: e62c8...c85
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Endel drittsekker der som prøver å manipulere deg i seng ved å være frekk på melding Men de aller fleste menn er snille og høflige. Har fått endel hjerter, virker som mange menn er sjenerte til å ta kontakt men jeg venter alltid til de sender melding. Kontakter aldri menn selv men har gitt noen hjerter. Hvor mye meldinger jeg får varierer, har ikke bilde på forsiden av profilen bare i mappen. Hvis jeg har vært online pleier det å tikke inn noen, i påsken var det helt ekstremt! Jeg prøver å svare alle selv om jeg høflig avviser endel. Synes faktisk det kan være litt slitsomt å være på sukker. Anonymous poster hash: c82db...d8a
Wolfmoon Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 Konkluderer igjen med at jeg må gjøre noe feil, eller rett og slett at jeg er stygg, for 10-20 meldinger om dagen har jeg aldri fått på Sukker. De jeg får, er derimot stort sett hyggelige. Og hvis de ikke skulle være det, finnes det en flott knapp for å blokkere dem.
Okapi Skrevet 16. april 2015 #8 Skrevet 16. april 2015 Mine venninner har fått mengder av meldinger på Sukker, stort sett. Ikke 20 på en dag, men defintivt 20 på en måned. Jeg har vært der i årevis og aldri fått en eneste en. Min erfaring er at jenter er villige til å ta kontakt, men ikke om de må betale for det. Situasjonen har vært ganske annerledes på f.eks. OkCupid. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #9 Skrevet 16. april 2015 Fikk ikke så mye som en melding eller et hjerte. Noen av kameratene hjalp meg med bilder og profiltekst men mannfolk liker ikke meg tydeligvis. Anonymous poster hash: 1bfee...dcf 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #10 Skrevet 16. april 2015 Fikk en del meldinger men det var aldri fra de jeg syntes så mest interessante ut.. Så de måtte jeg sende til selv Var mange som var veldig useriøse da!Anonymous poster hash: 75112...63b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #11 Skrevet 16. april 2015 Har sett at flere menn klager over at damer ikke tar kontakt på sukker. Kontaktet flere jeg, men fikk ikke svar Hvor skal jeg møte menn når ingen vil ha meg? Anonymous poster hash: 1bfee...dcf 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #12 Skrevet 16. april 2015 Har sett at flere menn klager over at damer ikke tar kontakt på sukker. Kontaktet flere jeg, men fikk ikke svar Hvor skal jeg møte menn når ingen vil ha meg? Anonymous poster hash: 1bfee...dcf Du kontakter vel de samme få mannfolkene som resten av damene kontakter da. Anonymous poster hash: 73293...958 2
skyflakes Skrevet 16. april 2015 #13 Skrevet 16. april 2015 Får kanskje.... 2-3 meldinger i uka? Men så har jeg tidenes kjedeligste profil, ikke profiltekst og bare et par bilder av meg selv. Er nok litt for sjenert for nettdating merker jeg
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #14 Skrevet 16. april 2015 Jeg har nesten ikke fått meldinger, og de jeg har fått har vært helt uaktuelle. Var en fyr jeg hadde kjempelyst til å treffe, men etter 2 meldinger sluttet han å svare. Tror kanskje jeg er litt ung med mine 24 år? Anonymous poster hash: d787e...b22
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #15 Skrevet 16. april 2015 Du kontakter vel de samme få mannfolkene som resten av damene kontakter da. Anonymous poster hash: 73293...958 Tviler på det du. Har kontaktet veldig forskjellig typer menn. Vurderer å skifte kjønn og kalle meg Geir. Tror jeg har større lykke som gay enn som heterofil dame. Anonymous poster hash: 1bfee...dcf 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #16 Skrevet 16. april 2015 Tviler på det du. Har kontaktet veldig forskjellig typer menn. Vurderer å skifte kjønn og kalle meg Geir. Tror jeg har større lykke som gay enn som heterofil dame. Anonymous poster hash: 1bfee...dcf Før du bytter kjønn, kunne du gitt meg et medlidenhetsknull? Jeg er 30 og jomfru Anonymous poster hash: 2823f...3a5 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #17 Skrevet 16. april 2015 Fikk melding fra 2 forskjellige jenter på flere måneder. Sendte flere selv og de få som svarte skrev ikke spørsmål tilbake etc så kontakten døde ut. Meldte meg ut og skal aldri tilbake, bare ga meg hodebry og irritasjon. Anonymous poster hash: 234dd...ac0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #18 Skrevet 16. april 2015 Før du bytter kjønn, kunne du gitt meg et medlidenhetsknull? Jeg er 30 og jomfru Anonymous poster hash: 2823f...3a5 Så klart! Bare ligg stille og ta i mot du Anonymous poster hash: 1bfee...dcf
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #19 Skrevet 16. april 2015 Ts her. Selv om dere jenter som ikke får så mange meldinger, selvfølgelig har min sterkeste medfølelse over akkurat det, vil jeg allikevel si at det er litt trøstende å høre at det ikke bare er meg som ikke hører noen ting. Jeg har ikke vært lenge på sukker, 3-4 dager med profilbilde og tekst, og betaler som sagt ikke. Men naiv som jeg er, trodde jeg faktisk at dette var en "nobrainer". Jeg tenkte vel at det er sååå mange jenter på sukker, som er ute etter en ordentlig kjæreste, at det kom til å tikke inn noen meldinger når jeg la til en ordentlig tekst og bilder. Iallefall trodde jeg at noen kom til å SE på profilen min. Men den gang ei. Etter 4 dager har jeg 41 som har sett på profilen, og det er nok fordi jeg har sett på deres profil også - MEN så har jeg sikkert sett på 300 forskjellige profiler. Må si jeg er litt skuffet - og begynner å lure på om jeg faktisk må melde meg på et danse- eller matlagingskurs eller noe sånt. Anonymous poster hash: 6226a...e6a
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #20 Skrevet 16. april 2015 Ts her igjen - vil det hjelpe å være superbruker? Synes dere jenter det er noe mer seriøst over gutter som faktisk betaler for tjenesten, og som dermed også må være mer seriøs med selve hensikten over å være der? Anonymous poster hash: 6226a...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå