AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Jeg er dessverre "velsignet" med mørke hår på overleppa som jeg har vokset siden jeg var 13 år. Men i de siste årene har det blitt mer og mer, og det er vanskelig å ta alt med voks. Jeg kvier meg for å se andre folk i øynene i sollys og slikt, for jeg er livredd for at de får øye på barten min eller hårene som ikke ble tatt i voksingen. Noen tips til hvordan jeg kan ta nærmest alt? Best å ta det i salong? Anonymous poster hash: 49042...8ea
Gjest imperio Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Har prøvd voks, funker greit, tar ikke 100% men napper resten. http://www.vita.no/kropp/harfjerning/harmoni-voksstrips-ansikt Det er den jeg har prøvd, mange andre der ute også. IKKE gå får barberhøvel, det er ekkelt! Jeg gjorde det i frustrasjon, hadde dårlig tid, og null voks i nærheten, utrolig ekkel følelse lenge etterpå
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Prøv threading. Trenger kun tråd. Gjør det selv og synes det funker fint. Masse videoer på YouTube. :-) Anonymous poster hash: c0412...d08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå