Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #1 Skrevet 23. august 2004 Har et problem som jeg ikke kommer noen vei med.. Noen som har noen tips til meg??! Kjæresten min har venniner som han er mye sammen med, som han hatt sex med... ( før han ble sammen med meg) kan ikke hjelpe at jeg føler som jeg gjør, blir bare så irritert av å tenke på att han hatt sex med sine venniner.. Klarer ikke å tenke på annet når jeg de er sammen.. Han har andre venniner som han IKKE hatt sex med, og dem har jeg ingen problemer med at han treffer. Kan jo ikke hindre ham å møte dem, men jeg blir bare så irritert hver gang.. Hvordan kan jeg få de tankene vekk..? Blir jo sur på ham pga det. Noen som har noen tips til meg?
Gjest Madam Felle Skrevet 23. august 2004 #2 Skrevet 23. august 2004 Snakk med han, og fortelle hva du føler.
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #3 Skrevet 23. august 2004 har gjort det, og han har latt være å møte noen en del ganger fordi han vet jeg blir sur. Men det er jo hans venniner og sex som skjedde for lenge siden.. Vil jo heller ikke hindre ham å møte hans venniner. Det blir jo helt feil. Skjønner bare ikke hvordan jeg skal tenke for å ikke bli sur..
Gjest Madam Felle Skrevet 23. august 2004 #4 Skrevet 23. august 2004 Tenk på at du er det beste som har hendt han
Catia Skrevet 23. august 2004 #5 Skrevet 23. august 2004 Har et problem som jeg ikke kommer noen vei med.. Noen som har noen tips til meg??! Kjæresten min har venniner som han er mye sammen med, som han hatt sex med... ( før han ble sammen med meg) kan ikke hjelpe at jeg føler som jeg gjør, blir bare så irritert av å tenke på att han hatt sex med sine venniner.. Klarer ikke å tenke på annet når jeg de er sammen.. Han har andre venniner som han IKKE hatt sex med, og dem har jeg ingen problemer med at han treffer. Kan jo ikke hindre ham å møte dem, men jeg blir bare så irritert hver gang.. Hvordan kan jeg få de tankene vekk..? Blir jo sur på ham pga det. Noen som har noen tips til meg? Hadde ikke jeg likt.... uhh... Har du fortalt ham hva du føler?
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #6 Skrevet 23. august 2004 Det der er en veldig god grunn til ikke å grafse i fortiden til folk. Man blir bare lei seg av det...
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #7 Skrevet 23. august 2004 Hvorfor har han så mange venninner? Og har du truffet dem, eller er han bare med de uten deg? Synes det er litt snålt jeg da når en gutt har behov for å drive å ha så mange venninner. Hva med kamerater? Det blir jo speisielt rart da når de er tidligere elskere av ham i tillegg.. litt rart at han har behov for å drive å være sammen med disse enda..
ZIBRA Skrevet 23. august 2004 #8 Skrevet 23. august 2004 litt rart at han har behov for å drive å være sammen med disse enda.. Akkurat det jeg sier til han... Men, han har jo mest kamerater da.. Virket kanskje som om han BARE hade venniner, men så er det alltså ikke... Men han har jo venniner som alle andre og det irriterer meg grenseløst at han haft sex med noen av dem... :evil: Jeg glemte visst å logge meg in ista, var meg som startet tråden her.
waco Skrevet 23. august 2004 #9 Skrevet 23. august 2004 Men han har jo venniner som alle andre og det irriterer meg grenseløst at han haft sex med noen av dem.... hvorfor er det irriterende at han har hatt sex med andre jenter, sammenligner du deg selv med dem?
Gjest Madam Felle Skrevet 23. august 2004 #10 Skrevet 23. august 2004 hvorfor er det irriterende at han har hatt sex med andre jenter, sammenligner du deg selv med dem? Det er vel ikke det at han har hatt sex med andre jenter. Men heller det at han fortsatt har kontakt med noen av de. Veldig stor forskjell i mine øyne i alle fall, for jeg hadde ikke likt om min kjære skulle henge sammen med sine ex`r.
ZIBRA Skrevet 23. august 2004 #11 Skrevet 23. august 2004 Nei, skjønner jo att han har hatt sex med andre. Det bare irriterer meg att han hatt sex med jenter han går på cafe med og drar på byen sammen med. ( oftest sammen med mere folk da..) Poenget er att jeg vill ikke bli sur eller irritert. Tenkte noen kanskje hade noen supre tips til meg.. Når jeg sier jeg ikke liker at han hatt sex med dem, spør han om jeg ikke stoler på han. Det gjør jeg. ( tro det eller ei..) Arggg, vil ikke føle sånn som dette.... :evil:
waco Skrevet 23. august 2004 #12 Skrevet 23. august 2004 Nei, skjønner jo att han har hatt sex med andre. Det bare irriterer meg att han hatt sex med jenter han går på cafe med og drar på byen sammen med. ( oftest sammen med mere folk da..) Poenget er att jeg vill ikke bli sur eller irritert. Tenkte noen kanskje hade noen supre tips til meg.. Når jeg sier jeg ikke liker at han hatt sex med dem, spør han om jeg ikke stoler på han. Det gjør jeg. ( tro det eller ei..) Arggg, vil ikke føle sånn som dette.... :evil: Aha..det er sjalusien som slår ut... Hmm.. usikkerhet finnes det ingen midler mot, fordi usikkerheten man viser andre er egentlig bare en usikkerhet man har til seg selv... Waco men man vil jo så gjerne eie andre når man er forelsket...deres fortid og fremtid....deres tanker og begjær...så alt dette er forståelig....
Polly Ester Skrevet 23. august 2004 #13 Skrevet 23. august 2004 Nei, skjønner jo att han har hatt sex med andre. Det bare irriterer meg att han hatt sex med jenter han går på cafe med og drar på byen sammen med. ( oftest sammen med mere folk da..) Poenget er att jeg vill ikke bli sur eller irritert. Tenkte noen kanskje hade noen supre tips til meg.. Når jeg sier jeg ikke liker at han hatt sex med dem, spør han om jeg ikke stoler på han. Det gjør jeg. ( tro det eller ei..) Arggg, vil ikke føle sånn som dette.... :evil: Hvis du er mest irritert på deg selv fordi du blir sur og irritert på han, så hjelper det ikke å prate med han om det. Du må jo bare ta fatt i deg selv og tenke andre tanker når sinnet eller irritasjonen kommer. Og det er vel ikke sånne tips du ønsker å høre, men jeg tror det finnes kun to valg her; enten at han gir opp venninner han har hatt sex med, eller at du tar deg selv fatt... Hadde han hatt barn med noen av dem hadde det vært mer synlig at dette var ei jente han hadde hatt sex med. Dette er over for hans del, det må det bli for deg og, hvis du skal føle at du nå er hans - du er ingen knullevenninne, du er kjæresten hans og er utvalgt...
ZIBRA Skrevet 23. august 2004 #14 Skrevet 23. august 2004 "enten at han gir opp venninner han har hatt sex med, eller at du tar deg selv fatt... " Jeg må ta fatt i meg selv, vet bare ikke hvordan.. men kan jo prøve å tenke på noe helt annet når disse tankene strifer meg.. Og tenke på at det er MEG han er sammen med nå!! Takk for tips!
waco Skrevet 23. august 2004 #15 Skrevet 23. august 2004 - du er ingen knullevenninne, du er kjæresten hans og er utvalgt... Ja men du forstår det valnøtt, at de tidligere knullevenninnene hans vil alltid være en reminder på at hun selv bare er et nummer i rekken, - ser man at man ikke er uerstattelig kan det gjøre sitt med selvtilliten og selvsikkerheten.... Kanskje han henger med de for å gjøre henne enda mer desperat? Waco Forresten, hvordan vet hun at han har hatt sex med de.... noen kan bare ikke la fortid være fortid.....
Polly Ester Skrevet 23. august 2004 #16 Skrevet 23. august 2004 Ja men du forstår det valnøtt, at de tidligere knullevenninnene hans vil alltid være en reminder på at hun selv bare er et nummer i rekken, - ser man at man ikke er uerstattelig kan det gjøre sitt med selvtilliten og selvsikkerheten.... Kanskje han henger med de for å gjøre henne enda mer desperat? Waco Forresten, hvordan vet hun at han har hatt sex med de.... noen kan bare ikke la fortid være fortid..... Jeg forstår det - og det var derfor jeg også sa at hun må ta seg selv fatt, for de er der... eller han må kvitte seg med dem... Selvfølgelig kan det være at han er sånn at han er lite hensynsfull mot kjæresten sin, men det vet vi jo ikke. Enig også i at fortid er fortid - og derfor må hun velge om hun tar seg selv i nakken og "glemmer" eller be fyren om å slutte å møte noen av disse venninnene, eller gå sin vei og ikke ha en kjæreste med fortid...
Gjest Anki Skrevet 23. august 2004 #17 Skrevet 23. august 2004 Hvis han hadde hoppet til køys med de så hadde han jo ikke vært noe å samle på likevel?... Jeg har flere kamerater jeg har hatt sex med tidligere, det er mange år siden nå. De er i nye forhold, og det er jeg også. Min samboer har ikke problemer med at vi er venner med de, det går helt fint. Det samme tenker jeg om han - har ingen problemer å omgås de han har vært sammen med. Vi har det så godt sammen at tanken på at han kunne funnet på noe har ikke streifet meg. Stoler du på han da?... Virker som om du er litt usikker. Du må bare stole på at det er deg han vil ha og ikke nekte han å treffe venninnene sine, et forhold fungerer ikke uten tillit!
ZIBRA Skrevet 23. august 2004 #18 Skrevet 23. august 2004 Ønsker jeg ikke ble så irritert når han skal møte dem.. Er vel usikker som noen skriver her. Og han er absolutt ikke typen som gjør dette for å såre meg. Han vet ikke helt hva han ska gjøre heller, siden han vil treffe dem iblandt men samtidlig ikke vil såre meg. Skjønner at jeg må skjerpe meg. Trengte vel bare att noen skulle si det til meg.
Polly Ester Skrevet 23. august 2004 #19 Skrevet 23. august 2004 Drar han alene sammen med dem, da? Eller er du med når han møter venninnene hans? Vet at du stoler på han som du sier selv, men vet du hva de gjør og snakker sammen om når de er sammen? Og hvordan er de venninnene mot han når de er sammen? Dette er absolutt ikke for å nøre oppunder, jeg bare lurte på om du hadde sett de sammen og har dannet deg en mening om at det ikke er nødvendig å være sur eller irritert på han, fordi du vet at han er ferdig med dem?
waco Skrevet 23. august 2004 #20 Skrevet 23. august 2004 Valnøtt, det virker som om kvinner gjerne vil ha friheten til å selv velge sine egne seksualpartnere etter lyst og behov, og når de forstår at denne lysten og behovet de selv besitter kanskje gjør at andre også har den følelsen friker jenter ut litt... En jente er ikke fornøyd med å ha sex med en mann, hun vil eie hans seksualhistorie.... waco litt trist at ikke alle jenter forstår at lysløypa man har med typen startet da de selv ble et par.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå