Gå til innhold

Feit mage, hvordan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takk for det. Dere skulle sett når jeg sitter, da hadde dere nok ikke sagt det samme hehe :fnise: Svær bilring..

Anonymous poster hash: f5d68...8c0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns du ser flott ut, ts!

Du sier du har barn, det kan være at magemusklene dine er sklidd fra hverandre. Det skjer hos gravide. For noen trekker dem seg ikke tilbake i normal posisjon. Jeg hadde 5 cm mellomrom/glipe mellom som gjorde at magen stod mer ut en normalt. Men jeg hadde også o tillegg mye strekkmerker, løs hud og plager så jeg valgte bukplastikk.

Sier ikke at du trenger det, for all del, men at det er normalt etter graviditet at magen ikke blir helt flat eller kan bli helt flat igjen pga det.

Anonymous poster hash: 8f765...1a3

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det slik, ihvertfall for meg, at "normal" er ikke bra nok. Jeg er en del tynnere enn dette. Men er fremdeles ikke fornøyd. Jeg vil ha en flat mage med litt markerte muskler. Bare fordi jeg ønsker å se bedre ut, sier du at det er et helvete vi lever i? Merkelig utsagn synes nå jeg.. Så klart ønsker man jo å forbedre seg. Ikke bare utsendemessig.

Anonymous poster hash: 4f1d1...b9d

Det er IKKE pent med for lite fett på kroppen. Ikke er det sunt heller. Fett er viktig. Det er usunt med for lite av det på samme måte som det er usunt med for mye av det.

Bare se på Madonna, IKKE pent! For all del, stilig at hun klarer å holde det gående, så gammel som hun er! Men det at hun har så lite fett på kroppen ser virkelig ikke pent eller bra ut.

2b006daab0349aee0ffe9919e9b7e52e.600x.jp

Anonymous poster hash: b5d01...e24

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes magen til TS er fin! Jeg har alltid slitt med magefett (betydelig mye mer enn TS), uansett hvor tynn jeg har vært. Jeg vet at man ikke kan punktslanke seg, men er det noe som kanskje spesielt har en tendens til å legge seg på magen? Alkohol, går det som regel til magen (ølvom og alt det der)? Jeg løper og trener styrke, og har egentlig ganske sterke magemuskler, men de skjules altså av et berg med fett.

AnonymBruker
Skrevet

Syns du ser flott ut, ts!

Du sier du har barn, det kan være at magemusklene dine er sklidd fra hverandre. Det skjer hos gravide. For noen trekker dem seg ikke tilbake i normal posisjon. Jeg hadde 5 cm mellomrom/glipe mellom som gjorde at magen stod mer ut en normalt. Men jeg hadde også o tillegg mye strekkmerker, løs hud og plager så jeg valgte bukplastikk.

Sier ikke at du trenger det, for all del, men at det er normalt etter graviditet at magen ikke blir helt flat eller kan bli helt flat igjen pga det.

Anonymous poster hash: 8f765...1a3

Ja jeg har barn, og har hørt om delte magemuskler, men aner ikke hvordan jeg kan få "fikset" dette.

Magen har i grunnen alltid vært større enn resten av kroppen, og den var heller aldri flat før jeg ble gravid :/ .. Bukplastikk blir nok ikke ett alternativ her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes magen til TS er fin! Jeg har alltid slitt med magefett (betydelig mye mer enn TS), uansett hvor tynn jeg har vært. Jeg vet at man ikke kan punktslanke seg, men er det noe som kanskje spesielt har en tendens til å legge seg på magen? Alkohol, går det som regel til magen (ølvom og alt det der)? Jeg løper og trener styrke, og har egentlig ganske sterke magemuskler, men de skjules altså av et berg med fett.

Ja er akkuratt slik det er for meg og. Alle musklene ligger godt begravd under der, og er ikke synlig. Drikker sjeldent alkohol. TS

Skrevet

Det er IKKE pent med for lite fett på kroppen. Ikke er det sunt heller. Fett er viktig. Det er usunt med for lite av det på samme måte som det er usunt med for mye av det.

Bare se på Madonna, IKKE pent! For all del, stilig at hun klarer å holde det gående, så gammel som hun er! Men det at hun har så lite fett på kroppen ser virkelig ikke pent eller bra ut.

2b006daab0349aee0ffe9919e9b7e52e.600x.jp

Anonymous poster hash: b5d01...e24

Du kan ikke sammenligne kroppen til en i tyve-tredve årene med kroppen til madonna, hun er snart 60. En som er like veltrent og slank som madonna, vil se mye bedre ut i 20-30 årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...