AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 http://www.nettavisen.no/na24/amalie-%2822%29-danket-ut-5000-konkurrenter/3422775785.html Imponerende i så ung alder! 100 000 i månedsønn i sommerjobb er også veldig bra! Det er bare å gratulere. Flott at noen kan være stolte av å tjene penger, selv om det skaper misunnelse blant mange. Stå på! Anonymous poster hash: 7d398...e2d 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Det er vel ikke helt frie tøyler akkurat... Og det å ha en sommerjobb er vel ikke det samme som å "bli konsernsjef" Anonymous poster hash: 5aebe...da1 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 "Hu havner nok på NAV hu også, før vi får snudd oss! Trygd er nordmenns fremtid. Forresten, Adecco, er ikke de dømt for organisert kriminalitet? Noe med vikarer, ulovlige kontrakter og lønninger langt under tariff!! Synd at denne unge og lovende jenta skal starte karrieren i et kriminelt selskap! Hvor er foreldrene og politiet?!!" Copypaste fra linken denne gjorde dagen min! Anonymous poster hash: cd90c...bef 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Dette er jo noe de gjør hvert år, lest om denne sommerjobben før husker jeg. Men for all del, imponerende og flott å ha på CV-en for jenta. Jeg vet bare ikke om jeg tror hun faktisk danket ut alle eller om de bevisst velger unge, pene jenter for å få oppslag i media. Det var en ung, pen jente forrige gang jeg leste om dette også. Litt mediestrategi, litt kjønnskamp og litt hennes egen fortjeneste, tenker jeg jeg sier. Anonymous poster hash: 722c9...c2a 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Dette er mest snakk om flaks. Anonymous poster hash: a8726...09f 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #6 Skrevet 16. april 2015 Adecco, er ikke de dømt for organisert kriminalitet? Nei, det er et ærlig og redelig selskap. Anonymous poster hash: 7d398...e2d
Neeli00 Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 (endret) "Imponerende i så ung alder"? Dette initiativet er jo KUN tilgjengelig for unge mennesker. Det er ikke jobb som konsernsjef, det er stilling som "interim CEO", dvs. at du fungerer som step-in sjef i en måned. Dette gjør de jo hvert år. Men ja, selvsagt er de som vinner, eller er blant toppkandidatene, veldig flinke og ambisiøse. Det er et flott initiativ og selvsagt kjempebra for henne personlig å ha på CVen. "Jeg vet bare ikke om jeg tror hun faktisk danket ut alle eller om de bevisst velger unge, pene jenter for å få oppslag i media." Hun ser da ut som en helt normal jente. Og alle skal som nevnt være unge. Endret 16. april 2015 av Neeli00 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #8 Skrevet 16. april 2015 "Jeg vet bare ikke om jeg tror hun faktisk danket ut alle eller om de bevisst velger unge, pene jenter for å få oppslag i media." Hun ser da ut som en helt normal 22 år gammel jente. Spørs om hun hadde fått sjansen om hun var overvektig. Bare tanker jeg gjør meg etter å ha fått med tidligere års sommervikarer. Anonymous poster hash: 722c9...c2a
Neeli00 Skrevet 16. april 2015 #9 Skrevet 16. april 2015 Spørs om hun hadde fått sjansen om hun var overvektig. Bare tanker jeg gjør meg etter å ha fått med tidligere års sommervikarer. Anonymous poster hash: 722c9...c2a Nå er det vel stadfestet at det er en viss korrelasjon mellom bakgrunn, utdannelse, karriere og fysisk form. Selv gikk jeg på vgs og universitet med mange som har fått toppjobber, og jeg kjenner knapt en overvektig person. Normalvektig / slank er normen i mange av disse miljøene. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #10 Skrevet 16. april 2015 Nå er det vel stadfestet at det er en viss korrelasjon mellom bakgrunn, utdannelse, karriere og fysisk form. Selv gikk jeg på vgs og universitet med mange som har fått toppjobber, og jeg kjenner knapt en overvektig person. Normalvektig / slank er normen i mange av disse miljøene. Ja, det er en viss korrelasjon, men jeg gjør meg allikevel de tankene jeg gjør meg. Anonymous poster hash: 722c9...c2a
debattanten Skrevet 16. april 2015 #11 Skrevet 16. april 2015 Hjelper selvsagt at hun har det navnet hun har også 1
Gjest Keikolina Skrevet 16. april 2015 #12 Skrevet 16. april 2015 Hun så voksen ut for alderen ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #13 Skrevet 16. april 2015 Adecco jobben er en vits, den går hvert år og den viktigste og eneste kvalifikasjonen du trenger er mange venner på facebook. Det er et reklamestunt ikke en stilling. Anonymous poster hash: d1056...23f 7
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #14 Skrevet 16. april 2015 Adecco jobben er en vits, den går hvert år og den viktigste og eneste kvalifikasjonen du trenger er mange venner på facebook. Det er et reklamestunt ikke en stilling. Anonymous poster hash: d1056...23f Kilde? Anonymous poster hash: 2dfb7...b08
tingeling Skrevet 16. april 2015 #15 Skrevet 16. april 2015 Hvorfor kommenterer dere utseendet hennes damer? Hva har det med saken å gjøre? Hadde dere i det hele tatt tenkt over det hvis det var en mann som hadde fått denne muligheten? 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #16 Skrevet 16. april 2015 Nå er det vel stadfestet at det er en viss korrelasjon mellom bakgrunn, utdannelse, karriere og fysisk form. Selv gikk jeg på vgs og universitet med mange som har fått toppjobber, og jeg kjenner knapt en overvektig person. Normalvektig / slank er normen i mange av disse miljøene. Det var mange overvektige blant mine medstudenter. Anonymous poster hash: 7d398...e2d 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #17 Skrevet 16. april 2015 Men grunnen til at man lettere ansetter pene damer er nok at det vitner om selvdisiplin, og det er jo en god egenskap. Tar man ikke ansvar for egen helse, hvordan skal man da forvente at de tar ansvar for egen jobb? Anonymous poster hash: 7d398...e2d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #18 Skrevet 16. april 2015 Adecco jobben er en vits, den eneste kvalifikasjonen du trenger er mange venner på facebook. Jaså hva får deg til å tro det? Anonymous poster hash: 7d398...e2d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #19 Skrevet 16. april 2015 Jaså hva får deg til å tro det? Anonymous poster hash: 7d398...e2d fordi man er avhengig av av facebookvenner stemmer. Men det er klart ikke hvem som helst hadde klart å bli finalist. Blir nok veldig bra for henne å ha på CV´n. Anonymous poster hash: e83c5...edb
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #20 Skrevet 16. april 2015 fordi man er avhengig av av facebookvenner stemmer. Men det er klart ikke hvem som helst hadde klart å bli finalist. Blir nok veldig bra for henne å ha på CV´n. Anonymous poster hash: e83c5...edb Ser jo sprek ut, får nok en lysende karriere. Og hun er ikke beskjeden! "150 000 rikere, bitches!" Hehe. Hun skrev det på Facebook. Anonymous poster hash: 7d398...e2d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå