Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke ønsker at folk skal se gratulasjoner på veggen min, hva må jeg gjøre da? Har snart bursdag, og ønsker ikke så mye oppmerksomhet.

Er det: hvem kan se hva andre skriver på tidslinhen din? Som jeg må endre til kun meg? Vil de da kun ikke se hilsningene, men at de kan se det som er gammelt? Kan jeg bare sette på den innstillingen kvelden før?

Noen som har peiling?

Anonymous poster hash: 69af2...1b3

Videoannonse
Annonse
Gjest krokodillen
Skrevet

Steng veggen den dagen. Problem solved

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha fjerna fødselsdatoen fra facebook. Da kommer det jo ikke opp at du har bursdag, og det kanskje ikke så mange som husker på å skrive på veggen?

Anonymous poster hash: bac66...891

AnonymBruker
Skrevet

Du kan velge å stenge veggen din så ingen kan skrive, eller at ingen kan se hva som står på veggen din men skrive.

Gå inn på settings: https://www.facebook.com/settings?tab=timeline&view

og du finner instillingene her:

image.png

Anonymous poster hash: c68b0...2d1
AnonymBruker
Skrevet

Endre det til kun meg, men da tror jeg ikke de vil kunne se gamle ting heller. Det beste er nok å enten fjerne fødselsdatoen din, eller blokkere veggen. Da kan de heller sende deg en melding med gratulasjon :)

AnonymBruker
Skrevet

Endre det til kun meg, men da tror jeg ikke de vil kunne se gamle ting heller. Det beste er nok å enten fjerne fødselsdatoen din, eller blokkere veggen. Da kan de heller sende deg en melding med gratulasjon :)

Takk for svar alle sammen! Jeg har fjernet datoen fra før av, men det er alltis noen få som husker datoen.

Da vet jeg hva jeg skal gjøre hvertfall

Anonymous poster hash: 69af2...1b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...