AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Hva slags sko kan jeg bruke til trenchcoat. det er forsåvidt ikke noe problem når jeg bruker bukser, men mer når jeg går i kjoler/skjørt. De må være gode å gå i, skal først gå til barnehagen, deretter til t-banen. kan ikke gå med hæler. Anonymous poster hash: bfe6d...b13
Gjest Tigress Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Snøresko. Eg har slike "golfsko" til min trench i dag, og har kjole på meg. Det er heilt ok. Ikkje like elegant som høge hælar så klart, men det funkar. Ein venjer seg til det også!
Gjest Nanne70 Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Jeg synes chelseaboots er fint til skjørt og kjoler, og når det blir varmere, kan du jo bruke ballerinasko med gode såler.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Jeg bruker alle typer sko, trenchcoat er ikke et så formelt plagg at det ikke kan stles nedover. Trenchcoat er for meg den mest hverdagslige og anvendelige jakken jeg har. Tenk på franske kvinner og hent inspirasjon derfra når du går med trenchcoat. Anonymous poster hash: 2bb1a...d43 1
skruf Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Jeg bruker alt fra høyhælte pumps, boots, støvletter og converse til trenchcoat Har ved et par tilfeller også hatt støvler til. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #6 Skrevet 16. april 2015 Jeg bruker alt fra høyhælte pumps, boots, støvletter og converse til trenchcoat Har ved et par tilfeller også hatt støvler til. Jepp. Det er i grunnen ingen sko som er "feil" til trenchcoat. Alt handler om hvordan man setter sammen antrekket. Anonymous poster hash: 2bb1a...d43
Gjest Gjesp Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 Alle sko kan brukes til trenchcoat. Nå for tiden bruker jeg støvletter til mine trenchcoats - for det er enda temmelig kaldt her. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå